Appartement Berndtschusterhof

Kleine hotelsWeer vandaag19°9°
Appartement Berndtschusterhof

1 review over Appartement Berndtschusterhof in het Nederlands

Met jonge kinderen

Brendtschusterhof in Mettmach in het Innviertel in OberOsterreich is een "boerderij" van de Urlaub am Bauernhof. niet echt een boerderij, maar er lopen wel een paar dieren zoals ezel, paard, pony, geiten, konijnen, kippen en varkens. En die laten zich allemaal lekker knuffelen.

mooie speelgelegenheid voor kinderen en zelfs een (piep)klein zwembad.

heerlijk gelegen op een berg met mooi uitzicht op Mettmach

mooi zwembad in Mettmach en dicht bij mooie steden als Salzburg, Linz en Scharding. Ook dicht bij de meren van Salzkammergut.

Prima ontbijt a 8 euro per dag en/of diner voor maar 9 euro per persoon per dag voor 3 gangen. Super.

www.kids-farm.at

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Berndtschusterhof in Ried im Innkreis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Berndtschusterhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.