Camping Almtal

CampingWeer vandaag28°12°
Camping Almtal
8,1

29 reviews over Camping Almtal in het Nederlands

Fantastische camping waar we zeker terug komen.

fam Goedhard
8-9-2018

Een prima camping met gloednieuw sanitair. Gescheiden mannen en vrouwen. ( zelfs muziek als je binnenkomt ) Er is ook een speciale hondendouche !. Geen douchemuntjes.

Het zwembad is heerlijk en 24H open !

Bij het zwembad is ook een restaurant met terrasje.

Naast de receptie ( met toeristische info ) is een klein winkeltje.

Na het aanmelden rijdt iemand vooruit naar je bestemmingsplek.

Het zijn ruime plekken met voldoende elektra aansluitingen en watervoorzieningen.

De camping ligt ongeveer 5km buiten Pettenbach. Bij Pettenbach is een grote Spar supermarkt waar alles te krijgen is.

Brood kan je trouwens een avond van te voren bestellen en ligt de volgende ochtend vanaf 0700 voor je klaar.

Vriendelijk personeel die alles voor je wilt doen.

Het enige nadeel dat tegen het eind van de middag veel gasten komen op doorreis naar Kroatie. Maar de volgende ochtend om 0800 zijn die allemaal weer weg en staan over het algemeen op een apart veld.

Aanrader!

N. Heemstra
29-7-2018

Prima camping, mooi zwembad, nieuw en net sanitair. Wij zijn 2 nachten op deze camping geweest op doorreis naar Slovenië. Super aardige eigenaar en medewerkers! Zeker een aanrader.

Genieten

Ellenmieke
16-6-2018

Geweldige camping waar we voor de 2e keer waren. De eerste keer op doorreis en niet meer vergeten. Nu een paar dagen gebleven en prima naar ons zin gehad. De plaatsen zijn groot, in deze periode kan je zelf uitkiezen waar je wilt staan. Bodem is gras en vlak. Als je dichtbij het elektriciteit punt gaat staan heb je uitstekende wifi op je plaats. Zo niet heb je wel lang snoer nodig.

Uitstekend restaurant op de camping. Gaat in deze periode om 17u open, zou wat vroeger mogen als je wat wilt gebruiken op het terras.

Mocht de receptie/winkel dicht zijn moet je je melden bij het restaurant.

Bij aankomst voor 17u kun je op een plek gaan staan.

Mooi zwembad, sanitair gebouw is pas nieuw, is uitstekend.

Kortom voor herhaling vatbaar.

Nooit meer

Marc Biva
15-9-2017

De campingprijzen zijn op één jaar bijna verdubbelt.

Dit omdat men een nieuwe sanitaire blok geplaatst heeft?

We gaan reeds verschillende jaren op de heen en terugweg naar deze camping.

Normaal eerst stop in mei en op de terugweg eind Juli.

De camping was vroeger vermeld in de Acsi gids dit jaar niet meer dus zijn de prijzen maar opgetrokken.

We denken dat deze camping door doorgangskampers niet meer van nut kan zijn .

Mooie plek!

Wendy
30-8-2017

Wij hebben hier 1nacht gestaan op weg naar Slovenie. Mooie camping met een gloednieuw sanitair gebouw, een mooi zwembad en een lekker restaurant. Wij hebben 's avonds zelfs nog een uil gezien die de hele nacht bleef 'roepen'. Een aanrader!!

Mooie camping, prachtig sanitair.

Fam.Peters
15-8-2017

Neem een lange elektriciteitskabel mee. Als je aan het begin van het veldje staat dan heb je zeker 40 mtr nodig. Aanmelden in minimarkt, die is maar beperkt open. Je kunt dan in het restaurant terecht.

Perfecte camping

Arita oudejans
6-6-2017

De camping helemaal gerenoveerd mooi sanitair .Mooi en modern Restaurant en goed eten mooi zwembad

Een perfecte camping om te overnachten 6 km van de snelweg.In één woord Prachtig!!!!!

Mooie camping echte Oostenrijkse sfeer!

Fam. Dijkstra-Janssens
19-11-2016

Voor ons was het de camping voor 1 nacht. Een doorgangcamping op weg naar Kroatië.

Een mooie camping waar je prima kon eten voor een schappelijke prijs.

De camping een mooi zwembadje.

Toen wij aankwamen had het niet erg geregend, waardoor veel plaatsen onder water stonden.

Mooi speeltuintje en een idylische oprijlaan.

Fijne doorreis camping

Marc
11-9-2016

bij aankomst doen ze niet moeilijk, je bent een doortrekker totdat je kenbaar maakt dat je langer wil staan. Dus: rij maar door, zoek je een plek, hier is t zwembad, daar het restaurant, en als je een beetje opgeknapt bent van de reis, kom je maar ff langs bij de campingleiding dan regelen we de rest. Lekker verwarmd zwembad, groot genoeg om eens lekker te plonsen. Resaurant hebben we dit jaar niet gebruikt (budget; eenerlaatste dag van de vakantie, etc) maar de herinnering aan vorig jaar (zie recentie van 2015) was nog goed!

Dus, fijn om op doorreis deze camping aan te doen.

prima doorreis camping

Elly
5-8-2016

reserveren niet nodig, prima doorreis camping, kunt je auto voor de caravan laten staan, mooi zwembad en gezellig en lekker restaurantje.

Wifi werkt helaas niet en lange kabel nodig voor de stroom

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Almtal in Pettenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Almtal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.