Géén boekingskosten

Vakantiepark Dormio Resort Obertraun

OostenrijkOberösterreichObertraun

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Dormio Resort Obertraun voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 129 reviews

Meer vakantiepark info

132 Reviews over Dormio Resort Obertraun

• 9Eva28-04-2022

Uitdagend

Een voor ons onbekend stukje Oostenrijk, maar prachtige cultuur en natuur. Iedere keer ontdekken we nieuwe dingen. Winter en lente geweest, zeer verrassend. Deze keer een prachtig nieuwe inrichting van de huisjes, echt Oostenrijks.

• 9Michel07-01-2022

Prinsheerlijke kerst

In de zomer waren we al overtuigd van de charmes van Obertraun. Nu voor het eerst in de winter. Wat een fijne chalet. Heerlijk ruim om al je winterspullen kwijt te kunnen. En je ook binnen te vermaken al dan niet met sauna. Maar buiten op de bergen en rond het meer daar wordt je echt blij van.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Ralph10-10-2021

Prachtig park in een geweldige omgeving!

Twee weken op dit Dormio park geweest. Het huisje is van alle comfort voorzien. Zelfs alle Nederlandse zenders op de tv - ook goede WiFi. De ligging is perfect om de omgeving te verkennen. Mooie wandelingen kun je al maken vanaf het park. Aanrader!

• 10Activiteiten
  • 9Patricia Canisius07-10-2021

Fantastisch park, waanzinnige omgeving

Alles was goed verzorgd. De kamer, het ontbijt, het hele park. Zeker aan te bevelen. Enige minpuntje om te noemen. Zwembad heel erg klein.

• 10Kirsten14-09-2021

Heerlijke vakantie op een prachtige plek!

Het vakantiepark is goed onderhouden. Het personeel is erg aardig, behulpzaam en spreken meerdere talen. De omgeving is super! Prachtig uitzicht met de Hallstättersee op loopafstand van het huisje. In de omgeving is genoeg te doen (vooral als je van wandelen houdt). We hadden zelf niet het beste weer aangezien er veel regen was, maar toch een heerlijke vakantie gehad. De huisjes zijn netjes en worden ook goed schoongemaakt. De nieuwe sunshowers zijn echt een aanrader. Het restaurant heeft een uitgebreid menu met ook meerdere vegetarische opties. Als ik één ding kan aanmerken, dan zou het de matrassen zijn. Deze zijn nu al wat ouder aan het worden waardoor niet alle matrassen even lekker liggen. In ons huisje waren er twee verouderd en twee waren volgens ons recentelijk vernieuwd. Ondanks dat, kom ik hier nu al meerdere jaren en het voelt altijd weer als thuiskomen.

• 10Activiteiten
  • 9Daniëlle24-08-2021

Top park!

Wat een fantastisch mooi en rustig gelegen park! Wij zaten in een 4pers huisje Halstättersee, heel ruim en nog belangrijker, zeer schoon!! Heel goed onderhouden park aan een prachtig meer waar voor jong, oud en huisdier wat te doen is. Receptie heel behulpzaam en tip om hier goedkoop een sup board te huren. Erg leuk om te doen! Restaurant kun je gezellig zitten en goed eten voor een prima prijs! In Obertraun zelf ook een restaurant van hun.. dinsdagavond buffet=aanrader! Ideaal dat er 2 wasmachines zijn. 6,- voor een was (incl. wasmiddel) en droger gratis! In de directe omgeving heel veel te doen. We zijn hier 11 dgn geweest maar gewoon tijd te kort...

• 9Daniëlle24-08-2021

Top park!!

Wat een fantastisch mooi, rustig gelegen park. Direct aan het meer en leuk voor jong en oud en huisdier! Wij zaten in een 4 pers huisje Halstättersee en was heel ruim en nog belangrijker, heel erg schoon!! Het hele park wordt keurig onderhouden.Receptie erg behulpzaam en heel goedkoop om er sup board te huren, super ideaal om te doen op het doorgaans hele rustige meer. In het restaurant kun je prima eten voor een hele goeie prijs! In Obertraun zelf zit ook een restaurant van hun en ook daar prima eten. Dinsdagavond buffet=aanrader!Zwembad is prima voor als een keer wat minder weer is. Ideaal zijn de wasmachines met droger. 6,- voor een was, incl wasmiddel en droger gratis! In de directe omgeving heel veel te doen! Wij zijn 11 dgn geweest, geweldige vakantie gehad..gewoon tijd te kort!

• 9Theo van de Lustgraaf18-08-2021

Super park aan de rand van het meer

Mooie huisjes, gezellig park, heerlijk zwemmen in het meer. Geweldig restaurant en broodjesservice

• 8Activiteiten
  • 9Anoniem10-08-2021

Fantastisch vakantie in adembenemende omgeving

Zomervakantie met gezin, 18 juli - 5 augustus 2021. Resort Obertraun ligt in prachtige omgeving. Prettige medewerkers en goed restaurant. Huisjes zijn prima: schoon en met alles wat je normaalgesproken nodig hebt ( o.a. Vaatwasser). Genoeg te doen dichtbij (NB ga zeker met de kabelbaan de Krippenstein op met o.a. de ijsgrot en neem de boot naar de zoutmijnen in Hallstatt). Maar ook wat verderop genoeg te doen: gletsjer Dachstein, Tauplitz, erlebnisburg Hohenwerfen, etc. Vergeet vooral de Hallstattersee zelf niet, voor de deur van de huisjes: suppen, waterfietsen, kanoën, alles is mogelijk. En natuurlijk heerlijk om in te zwemmen!

• 7Fieneke Hoens10-08-2021

Schitterende omgeving

Prima verblijf in schitterende omgeving maar huisje heeft geen sfeer, erg kaal ingericht en alles minimaal. Naast receptie ligt een groot huis voor de verhuur dat niet bij Dormio hoort. Er zat een grote groep jongeren die veel geluidsoverlast veroorzaakten; gelukkig zijn onze kinderen wat ouder.

• 7Activiteiten

• StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Contactloos incheckenBeschikbaar