Vakantiepark Dormio Resort Obertraun

8.3Fantastisch

• 8.1Activiteiten
  • 8.3Eetgelegenheden
  • 8.8Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Dormio Resort Obertraun voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Contact

106 reviews over Vakantiepark Dormio Resort Obertraun

• 9Annelies Wubbolts20-10-2019

Onvergetelijk verblijf

Een paar dagen naar het resort Dormio in Obertraun geweest. Fantastisch verblijf gehad met alle dagen volop zon en dat in de herfst. Zeker aan te bevelen voor iedereen want de kleuren in oktober zijn ongekend mooi!

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Henk D19-10-2019

Fantastische omgeving om te fietsen

Leuke vakantiewoning met veel comfort. We zaten in 4 persoonshuisle (Hallstersee). 2 slaapkamers met elke een eigen douche en wc. Bij aankomst bleek op een slaapkamer de tv niet werkte. Dit de volgende ochtend gemeld bij de receptie. Dit werd binnen het uur verholpen door de technische dienst van het resort.

• 7Activiteiten

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9R.Bruinsma29-09-2019

Prachtige locatie!

Mooi kleinschalig vakantiepark op een perfecte locatie! Zeer centraal gelegen met een geweldig uitzicht op Hallstatt en de bergen. Geweldige uitjes op een paar minuten rijden afstand (Hallstatt, zoutmijn, ijsgrot, 5 fingers uitkijkpunt etc). Ons 4 persoonshuisje was schoon en heel praktisch ingericht (2 slaapkamers met beide een eigen badkamer met douche, wastafel en toilet en beneden nog een apart toilet). Verder van alle gemakken voorzien zoals een vaatwasser, combi magnetron, opgemaakte bedden, handdoeken en toiletartikelen. Ook handig dat er in het centrale gebouw twee wasmachines en drogers aanwezig zijn (tegen betaling). We hebben een paar keer lekker gegeten in het restaurant en gezwommen in het zwembad. Ook leuk dat je vanaf het park met een bootje naar Hallstatt kunt gaan. Kortom een zeer geslaagd verblijf!

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 9Tino Rodewijk16-05-2019

Prachtig vakantiepark met de allermooiste omgeving

Heerlijke meivakantie gehad.Mooie huisjes en een nog mooiere omgeving. In deze omgeving komen wij echt tot rust. Verder kun je vanuit park mooie wandelingen maken. Daarnaast een leuk zwembad voor onze kinderen van 6 en 9. Zeer vriendelijke en gastvrije receptie. In de receptie kun je ook de standaard zaken shopen die goedkoper zijn als in de winkel in Obertraun. Iedereen had het perfect naar zijn zin.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Annelies W21-03-2019

Prachtig verblijf, volgend jaar opnieuw!

Het verblijf in Obertraun is het hele jaar geweldig om te bezoeken. Wij zijn er in oktober geweest en nu pas in maart. Elk jaargetijde heeft zijn eigen sfeer en voor elk wat wils. Skiën kun je hier geweldig goed en het verblijf ligt op een prima prijsniveau. Wij verbleven in een 6 persoons huis met alle gemakken en luxe die je kunt bedenken. Volledig moderne inrichting alles spiksplinternieuw en zelfs de tv biedt de mogelijkheid om naar Nederlandse zenders te kijken.

• 9Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 8Willemijn13-02-2019

Fantastische tijd gehad!

Dormio Resort Obertraun is een super mooi resort gelegen tussen de bergen. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam! Het huis was erg schoon en mooi ingericht. Vanuit het zwembad (met bubbelbad en kinderbad) heb je, zowel in de zomer als in de winter, een mooi uitzicht op de bergen. Ook was het zwembad erg schoon. Het resort ligt dichtbij verschillende skigebieden die zowel met de bus (bushalte op het resort) als met de auto prima en redelijk snel te bereiken zijn! Ook de wereldberoemde stad Hallstatt ligt in de buurt, zeker een bezoekje waard! Wij hebben enorm genoten van ons verblijf (winter) en zouden in de zomer zeker een keer terugkomen!

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 10Ronald Slegh05-01-2019

Prachtige comfortabele woning voor 16 personen. Twee afwasmachine s. twee ovens en kookplaten. Grote koelkast en vriezer. Wij verbleven er een week met tien volwassenen en acht kinderen van 1 tot 8 jaar. Wat een feest . Fijn zwembad, lekkere cosy sauna een goed restaurant en niet duur, zeer vriendelijke mensen de dit resort beheren. Obertraun is een stil dorp, waar je mooi kan wandelen. Door de grote hoeveelheid sneeuw was het wat beperkt. Al met al een fijne vakantie uit naam van jong en oud.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 2018
    9Eva27-12-2018

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Prachtig schoon huisje met heerlijke bedden. Kinderen konden er heerlijk zwemmen. Zijn wezen skiën in Gosau, mooi familie wintersportgebied. Aan het einde van de dag is het prima eten in het restaurant. We hebben genoten. Vriendelijke behulpzame mensen bij de receptie.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 10HaZa28-10-2018

Super familie vakantie in geweldige mooie omgeving

1 week samen, als familie in een super mooie en rustige omgeving, om samen te genieten en herinneringen te maken. Een zeer compleet ,luxe 8 pers woning,met elk een eigen badkamer, eigen tv , sauna,compl keuken met combi oven,vaatwasser, ruime leefruimte voor 8 pers./ Satelliet tv met ned.zenders, zeer goede WIFI!! vriendelijk ned.sprekend personeel, behulpzaam technische dienst voor kleine mankementen, die direct worden opgelost. Restaurant ,heerlijk gegeten, snelle en vriendelijke bediening, top, echt aanrader! Zeer mooie omgeving,fietsen en wandelen,kabelbaan Dachstein naar Five-fingers, een echte aanrader! Salzwelten Hallstatt, en naar Hallstatt met trein(station op loopafstand),dan boot en met bus terug naar park is een aanrader,wel ontzettend veel Aziaten, bussen vol! Bad Ischgl,Gmunden Seeschloss. Verder een klein zwembad,maar prima, kort samengevat een super heerlijke familie vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 7Bianca15-09-2018

Fantastisch maar helaas voor ons niet nog een keer

Ik begin negatief om positief te eindigen.. want een postieve review verdiend dit park zeker. Alleen echt negatief is de enorme onrust. Vooral 's ochtends.. vanaf een uur of 7. Aankomende en vertrekkende mensen. Vooral veel Aziaten die gedropt worden en allemaal met hun rijdende koffers langslopen. Het vele verloop van mensen zorgt voor veel onrust. De hele dag door. Het is er ook echt super toeristisch door de vele Aziaten die naar Hallstadt gaan. Hele busladingen rijden hier rond.

Maar verder echt een prachtig resort in een supermooie omgeving. En wij hadden prachtig weer. Huisjes erg netjes. Personeel vriendelijk en goed eten in de buurt.

• 7Activiteiten
    • 9Onderkomen

Gereisd met partner in september 2018

36 tips over Vakantiepark Dormio Resort Obertraun

• Gerrit Jan, 08-05-2014

Verhuurbedrijf Flyer in Steeg heeft zeer goede e-bikes te huur.

• Linda eversen, 17-09-2013

Restaurant, meer, wandelen, Bad iIschl.

• jl, 18-07-2013

Ga met de lift naar de Eishohle en naar de Five Fingers. Fenomenaal! Urzeitspark in Grozau vonden de kinderen erg leuk (goedkoop uitje).

11 vragen over Vakantiepark Dormio Resort Obertraun

• Annette, 02-11-2019

Tip voor skigebied beginner en materiaal huur

Heeft iemand een tip welk skigebied het leukste is, vanaf dit park gezien, voor beginners? En kunnen we daar ook materiaal huren en lessen boeken?

• Hb, 24-01-2017

Kabelbaan pas

Ik las iets over een sommercart waarmee je gratis met kabelbanen kan. Klopt dit en hoe kom je aan deze pas?

• Arnold Versteeg, 07-08-2016

BBQ

Hallo bezoekers van dit resort,

Weet iemand of er op het terras van je chalet een BBQ staat? Eentje die werkt op houtskool.

Bedankt voor elke reactie.

Groet, Arnold.

Vakantiepark info