Gasthof Gierlinger

1 review over Gasthof Gierlinger in het Nederlands

leuke mooie locatie

Bert en Marion
5-10-2009

Prima Gasthof op een zeer mooi punt direct aan de Donau. Kamer zijn niet al te groot en het eten is standaard Oostenrijks. Het ontbijgt zag er prima uit. Het ligt lekker rustig en een prachtig uitzicht over de Donau. Mooiste hotel in dit plaatsje

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Gierlinger in Niederkappel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Gierlinger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.