Camping Mondsee Land

• 9.4Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Mondsee Land in Oostenrijk trekt een publiek met verschillende nationaliteiten. Het is een rustige camping, waar voor kinderen toch genoeg vermaak is door de speeltuin en het zwembad. Het sanitair wordt goed bijgehouden en is daardoor altijd schoon. Ga zeker eens een kijkje nemen in Salzburg en in de zoutmijnen in Hallstatt.

130 reviews over Camping Mondsee Land

• 2019
    6Westerhuis01-09-2019

Niet overtuigend

Op het eerste gezicht een mooie camping. Uitzicht op de omgeving, leuke speeltuin, zwembad, tafeltennistafels, restaurantje Fohlenhof met afhaalmogelijkheden. Professioneel personeel en ruim en schoon sanitair. Wij zaten in een blokhut en deze was bijna perfect. Het enige minpuntje was een randje waardoor je binnen voor geen meter zat. Maar dan blijkt ook dat de camping overvol staat, elk plekje wordt benut. Samenhang van hoe je spul neer te zetten is er niet, waardoor je misschien i. p. v. uitzicht de achterkant van een camper voor je neus hebt. Doordat de camping niet autovrij is loop je de kans op andermans auto voor je eigen ingang te krijgen. En zelfs in de speeltuin worden tenten geplaatst. Bij het personeel misten we vooral de interesse en affiniteit. Wij hebben een fijne vakantie gehad en de omgeving valt genoeg te doen. Maar voor ons is deze camping het net niet en zullen we niet terugkeren.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9AS20-08-2019

Heerlijke vakantie gehad!

Prachtige camping op een mooie ligging, verzorgd terrein, schoon en heel mooi sanitair. Zelfs in het hoogseizoen geen wachtrijen gehad bij douche en wc's. Ruime plaatsen. Elke ochtend verse (super)-croissants (wel prijzig maar aan 1 croissant heb je dan ook gelijk genoeg :-), prima zwembadje om even lekker af te koelen op warme dagen. Verder vriendelijk personeel, van de tuinman tot aan de receptioniste, allemaal doen ze hun best je een goed gevoel te geven. Op de camping een mooie (zeer uitgebreide) speeltuin, fijne visvijver en wat animatie voor de kids (houten kabouter schilderen, broodjes bakken) Gasthof bij de camping was prima. Omgeving is prachtig, enorm veel te doen, winkels in de nabijheid. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad, voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Hezerkes18-08-2019

Geweldige camping

Mooie goed verzorgde terrassen camping met een geweldig uitzicht op de bergen, Bij aankomst alles prima geregeld met de glimlach. Onze kampeerplaats was lekker ruim ,toiletten en douches steeds mooi proper.Ook het robinsontal met de hondenlosloopweide is fijn gedaan voor alle hondjes. Men kan via een schitterende wandeling door weide, bos en langs de rivier naar de mondsee, gaat ook met de fiets is wel off road dus opletten. Voldoende supermarkten in de buurt en ook lekker gegeten in gasthof fohlenhof net naast de receptie. Zwembad is wel te klein voor zoveel mensen,maar in het meer kan je ook heerlijk zwemmen aan het strandbad. De omgeving is prachtig en men kan er veel leuke dingen doen, ga zeker eens met de lift naar boven de berg op voor de prachtige uitzichten op de meren en bergen. Wij bezochten ook Salzburg, mooie stad op slechts 30 km. Wij hadden hier een geweldige vakantie en keren zeker nog eens terug !!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 9gerben20-07-2019

Fijne camping, wel druk in hoogseizoen.

Voorzieningen op de camping zijn prima. Sanitair, winkeltje, activiteiten en zwembad: allemaal uitstekend. Voor de kinderen is er behalve het zwembad ook een prima speeltuin. Vanuit de camping makkelijk dagtripjes te doen, de omgeving is super. Wij hebben één van de hutjes gehuurd, dan heb je redelijk veel ruimte. Mensen met caravan of tent staan wel op elkaars lip (in het hoogseizoen). Vier jaar geleden ook geweest en toen had je geen wachtenden voor de toiletten. Nu wel (ook in hoofdseizoen). Toen was het allemaal wat compacter. Er lijkt soms wat groeipijn op de camping.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Max28-04-2019

Geweldig

Mooie en vriendelijke camping.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9fam. Matthijssen28-09-2018

een zeer mooie en nette camping met ruime plaatsen

De camping is zeer geschikt als uitvalbasis voor mooie dagtochten of om juist een dagje rustig aan te doen. Het restaurant levert naast attente en vriendelijke bediening ook lekker eten voor een betaalbare prijs. Het personeel op de camping is ook zeker vriendelijk. Het zwembad is groot genoeg om een baantje te trekken en/of af te koelen. Het sanitair is schoon. Wij vonden het leuk dat er zo veel verschillende nationaliteiten kampeerden. Er was wel veel verloop maar was zeker niet storend. MondseeLand is zeker een aanrader.

• 10Yvonne Labruijere27-08-2018

Geweldige camping!!!!!!

Wij vonden het een uitstekende camping met heel vriendelijk personeel en alles was zeer schoon, zelfs de wc's, ondanks dat het hoogseizoen was. Wij vonden de campingplaats waar wij stonden ook lekker ruim, dus we konden onze caravan incl. luifel goed opzetten. De enigste minpunt was dat we vanaf de camping niet goed konden fietsen, omdat het erg steil was, maar doordat we vlakke routes uit zijn gaan zoeken kwam dit uiteindelijk helemaal goed.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Anita van Berkel25-08-2018

goede camping in mooie omgeving

mooie nette camping. Sanitair wordt goed bijgehouden en ziet er goed uit. Vriendelijk personeel. Ruime staanplaatsen. Niet al te groot zwembad, maar groot genoeg om even af te koelen. Wordt ook goed bijgehouden. En in een mooie omgeving.

• 8joriwester13-08-2018

fijne camping in het Salzkammergut

fijne camping, mooi en rustig gelegen, veel mogelijkheden in de buurt, Wolfgangsee, Mondsee en natuurlijk Salzburg is allemaal op korte afstand. Fijn zwembad op de camping schoon sanitair, alleen op mindere warme dagen koude douches, brrrrr. Mooie speeltuin voor de kinderen, gelukkig geen overdreven animatie aanwezig, alleen deelgenomen aan de Kinder BBQ in het Robinsondal, aan een tak worstjes met bladerdeeg boven het kampvuur roosteren, geweldig!!

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Rv klink06-08-2018

Geweldig

Een zeer nette en rustige camping gelegen in een prachtig stukje Oostenrijk. Leuk voor gezinnen met jonge kinderen en mensen die er op uit willen gaan is er van alles te doen in de omgeving. Zeer net sanitair. Vriendelijke mensen.

• 7Eetgelegenheden

17 tips over Camping Mondsee Land

• Bogeyz, 26-07-2012

Mozartkugeln: chocolade bonbons die geweldig lekker waren!

• W.G.M. Prins, 11-10-2013

De stad Salzburg is op 25km afstand heel leuk voor iedereen. de Altmuhl waar je lopend naar toe kan kan je heerlijk eten.

• haas234, 05-08-2013

-Mond see alpenbad. Natuurzwembad met glijbanen, trampolines in het water en eetgelegenheid. Huren van ligbedden en parasols is mogelijk. -Zoutmijn in Hallein. Rondleiding duurt ong.70 min in totaal. Leuk voor kinderen. Daarnaast gelegen rodelbaan ook erg mooi. Met kabelbaan omhoog is al erg leuk, en dan rodelen naar bendeden! -Salzburg mooie stad. Ook nabij gelegen winkelcentrum is overdekt is erg leuk. -Bootje huren op bijv de wolfgangsee ook leuk om te doen. -meertje richting zell am moos

3 vragen over Camping Mondsee Land

• m v d Lisdonk, 22-05-2018

muggen bij camping Mondsee land / Salzkammergut?

hallo kan iemand mij vertellen of er veel muggen zitten bij de vijver? mijn dochter is erg allergisch. En ik lees ergens dat de drainage niet geweldig is, zijn er mensen die wateroverlast binnen hebben gehad? En laatste vraag: is er een tafeltennistafel? Dank je wel!

• Erno, 10-02-2014

Speeltuin?

Weet iemand of camping Mondsee een speeltuin heeft. Het staat wel vermeld op de plattegrond?!

Erno, 11-02-2014

Bedankt voor je reactie!

Oostenrijk, 11-02-2014

Ja, er is zowel een kinderspeeltuihn Buiten als ook indoor een ruimte waar de kinderen kunnen lezen en spelletje spelen. zie ook hier: http://www.campmondsee.at/de/aktivurlaub/familienurlaub-salzkammergut.html groetjes_Chrissy

• Erwin, 20-01-2013

Nieuwsgierig

Hallo , wij zijn een gezin met drie kinderen tussen de 7 en 9 jaar en zijn benieuwd of er nog meer mensen naar deze camping gaan in de periode van 21-7 t/m 6-8 2013.Dit wordt voor ons de eerste keer Oostenrijk met de caravan dus tips zij ook van harte welkom.... !!!

haas234, 24-02-2013

Hallo

Toevallig hebben wij een brochure aangevraagd voor een weekje mond see land. Dit zou dan gaan om 16 juli tot iets van 23 juli 2013. Vorig jaar zijn we ook al in Oostenrijk geweest maar helaas door pech met de auto maar voor 5 dagen. Wij reizen zelf met onze eigen tent. Hadden vorig jaar prachtig weer. 1 dag wat minder maar verder 28-32 graden. Wij wachten even de folder af en gaan dan waarschijnlijk toch een week deze camping boeken.

Groetjes Kirsten.

Camping Mondsee Land info