Camping Mondsee Land

Weer vandaag2°-4°
Camping Mondsee Land
9,1

Omschrijving
Camping Mondsee Land in Oostenrijk trekt een publiek met verschillende nationaliteiten. Het is een rustige camping, waar voor kinderen toch genoeg vermaak is door de speeltuin en het zwembad. Het sanitair wordt goed bijgehouden en is daardoor altijd schoon. Ga zeker eens een kijkje nemen in Salzburg en in de zoutmijnen in Hallstatt.

85 reviews over Camping Mondsee Land in het Nederlands

een zeer mooie en nette camping met ruime plaatsen

fam. Matthijssen,
28-9-2018

De camping is zeer geschikt als uitvalbasis voor mooie dagtochten of om juist een dagje rustig aan te doen. Het restaurant levert naast attente en vriendelijke bediening ook lekker eten voor een betaalbare prijs. Het personeel op de camping is ook zeker vriendelijk. Het zwembad is groot genoeg om een baantje te trekken en/of af te koelen. Het sanitair is schoon. Wij vonden het leuk dat er zo veel verschillende nationaliteiten kampeerden. Er was wel veel verloop maar was zeker niet storend. MondseeLand is zeker een aanrader.

Geweldige camping!!!!!!

Yvonne Labruijere,
27-8-2018

Wij vonden het een uitstekende camping met heel vriendelijk personeel en alles was zeer schoon, zelfs de wc's, ondanks dat het hoogseizoen was.

Wij vonden de campingplaats waar wij stonden ook lekker ruim, dus we konden onze caravan incl. luifel goed opzetten.

De enigste minpunt was dat we vanaf de camping niet goed konden fietsen, omdat het erg steil was, maar doordat we vlakke routes uit zijn gaan zoeken kwam dit uiteindelijk helemaal goed.

goede camping in mooie omgeving

Anita van Berkel,
25-8-2018

mooie nette camping. Sanitair wordt goed bijgehouden en ziet er goed uit. Vriendelijk personeel. Ruime staanplaatsen. Niet al te groot zwembad, maar groot genoeg om even af te koelen. Wordt ook goed bijgehouden. En in een mooie omgeving.

fijne camping in het Salzkammergut

joriwester,
13-8-2018

fijne camping, mooi en rustig gelegen, veel mogelijkheden in de buurt, Wolfgangsee, Mondsee en natuurlijk Salzburg is allemaal op korte afstand.

Fijn zwembad op de camping schoon sanitair, alleen op mindere warme dagen koude douches, brrrrr. Mooie speeltuin voor de kinderen, gelukkig geen overdreven animatie aanwezig, alleen deelgenomen aan de Kinder BBQ in het Robinsondal, aan een tak worstjes met bladerdeeg boven het kampvuur roosteren, geweldig!!

Geweldig

Rv klink,
6-8-2018

Een zeer nette en rustige camping gelegen in een prachtig stukje Oostenrijk. Leuk voor gezinnen met jonge kinderen en mensen die er op uit willen gaan is er van alles te doen in de omgeving.

Zeer net sanitair. Vriendelijke mensen.

Grote, nette camping vlakbij de Mondsee

Nante_vd,
6-8-2018

Grote, nette camping met schoon sanitair. De vaste staanplaatsen zijn gescheiden van de toerplekken. De camping is nogal netjes aangelegd, overal grindpaden en afgebakende plekken. Daarom voor mij geen charme camping!

Wij stonden in zone F en hadden een mooie grote plaats met wateraansluiting. Er ligt wel veel grind op de plaatsen. We stonden wel als enige tent tussen de caravans. De tenten stonden wat meer richting de speeltuin. Een mooie grote speeltuin. Het zwembad is klein, vrij lauw en nogal druk bezet.

Je kunt op de camping brood bestellen (erg duur) en er is een heel kleine campingwinkel. Verwacht hier geen verse producten. De dichtbijzijnde winkel in in Mondsee op ca 5 minuten rijden.

Het is een hele mooie omgeving, waar genoeg te doen is.

We vertrokken een dag eerder. Dat hebben we de camping ook medegedeeld en dat was geen enkel probleem. Bij de afrekening bleek dat die afgezegde nacht ons wel 20 euro kostte.

voortreffelijk!

Piet en Minnie Venema,
29-7-2018

Prachtige camping. Schitterende omgeving. Rustige ligging. Zeer fraai sanitair. Prettig hierbij is de scheiding tussen toilet- en doucheruimtes. Gastvrije ontvangst.

We komen vast nog eens terug!

Fijne vakantie gehad.

Meert,
28-7-2018

Wij waren met de Fendt-club,

De camping is ons prima bevallen gelegen in een rustige omgeving. Goed en schoon sanitair. Verder een fijn zwembad en mooie omgeving.

Wij zetten deze camping op ons lijstje om nog eens te bezoeken.

Bedankt voor de goede zorgen.

Heerlijke familiecamping!

M. Jongenelen,
23-7-2018

Heerlijke, rustige familiecamping met veel kinderen. Alles zeer schoon en netjes. Hartelijk ontvangst, goede broodjesservice, prima zwembadje (overdekt, maar toch buiten) met zonneterras en zeer grote speeltuin en trapveldje goed voor uren speelvermaak. Veel verschillende nationaliteiten (Nederlanders, Duitsers, Oostenrijkers, Britten, Fransen, Zwitsers, Zweden, echt van alles wat). En niet te vergeten een geweldige omgeving met vee te zien en doen. Wij hebben met onze twee kinderen van zes en tien echt een fantastische zomerweek gehad hier en vinden het jammer te vertrekken. Ik zou hier graag nog eens terugkomen, echt heerlijk.

Weinig minpunten. Echt ideale camping voor gezinnen.

Voor iedereen aan te raden prima camping

H.Knabben,
14-7-2018

Royale openingstijden en geen Ruhezeit ‘s-middags. Normale prijzen maar 1,50 extra per dag voor goede WIFI. Vriendelijke hulpvaardige medewerkers.

Rustige, niet al te grote camping. Echt genoeg sanitair dat goed wordt onderhouden en bijdetijds is. Er wordt voor kinderen in het hoogseizoen 2x per week iets georganiseerd. In de directe omgeving is de plaats Mondsee met de nodige winkels en supermarkten. Het is goed te fietsen (15 min)

De standplaatsen zijn royaal en bij de “ gewone” plaatsen al eigen stroom, watertappunt en waterafvoer beschikbaar .

Wij hebben onze dochter, schoonzoon en kinderen gewezen op deze prima camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mondsee Land in Mondsee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mondsee Land zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.