Camping Mondsee Land

119 reviews over Camping Mondsee Land in het Nederlands

fijne camping in het Salzkammergut

joriwester
13-8-2018

fijne camping, mooi en rustig gelegen, veel mogelijkheden in de buurt, Wolfgangsee, Mondsee en natuurlijk Salzburg is allemaal op korte afstand.

Fijn zwembad op de camping schoon sanitair, alleen op mindere warme dagen koude douches, brrrrr. Mooie speeltuin voor de kinderen, gelukkig geen overdreven animatie aanwezig, alleen deelgenomen aan de Kinder BBQ in het Robinsondal, aan een tak worstjes met bladerdeeg boven het kampvuur roosteren, geweldig!!

unser erster Campingurlaub

Hans Wiedlroither
13-8-2018

Unser erster Campingurlaub führte uns ins Camp Mondseeland. Schon ab der Ankunft fühlten wir uns wohl und das hielt bis zur Abreise an. Unsere Kinder und auch wir wollten noch gerne dort bleiben, aber jede schöne Zeit hat ein Ende. wir kommen sicherlich wieder.

Supermooie camping met nieuw sanitair

Rob klein Holkenborg
12-8-2018

Meisten: comfort van de staanplaats, sanitair en zwembad. Ook het restaurant is aua prijs en kwaliteit TOP.

Wenigsten: eigenlink is alles TOP, maar als ik tóch iets moet noemen zou de verlichting op plekken

G beter kunnen maar is niet storend

Geweldig

Rv klink
6-8-2018

Een zeer nette en rustige camping gelegen in een prachtig stukje Oostenrijk. Leuk voor gezinnen met jonge kinderen en mensen die er op uit willen gaan is er van alles te doen in de omgeving.

Zeer net sanitair. Vriendelijke mensen.

Grote, nette camping vlakbij de Mondsee

Nante_vd
6-8-2018

Grote, nette camping met schoon sanitair. De vaste staanplaatsen zijn gescheiden van de toerplekken. De camping is nogal netjes aangelegd, overal grindpaden en afgebakende plekken. Daarom voor mij geen charme camping!

Wij stonden in zone F en hadden een mooie grote plaats met wateraansluiting. Er ligt wel veel grind op de plaatsen. We stonden wel als enige tent tussen de caravans. De tenten stonden wat meer richting de speeltuin. Een mooie grote speeltuin. Het zwembad is klein, vrij lauw en nogal druk bezet.

Je kunt op de camping brood bestellen (erg duur) en er is een heel kleine campingwinkel. Verwacht hier geen verse producten. De dichtbijzijnde winkel in in Mondsee op ca 5 minuten rijden.

Het is een hele mooie omgeving, waar genoeg te doen is.

We vertrokken een dag eerder. Dat hebben we de camping ook medegedeeld en dat was geen enkel probleem. Bij de afrekening bleek dat die afgezegde nacht ons wel 20 euro kostte.

sauber, sehr gepflegt und idyllisch gelegen

Nadine V
3-8-2018

Der Platz ist sehr gepflegt und die Sanitären Anlagen sind sehr sauber. Das Personal ist immer hilfsbereit und freundlich. Der Spielplatz ist wirklich toll und bietet für jedes Alter etwas. Dazu werden immer Aktivitäten für Kinder angeboten.

Es gibt morgens frische Brötchen und das Restaurant ist ebenfalls zu empfehlen.Uns hat es von Anfang für gefallen und wir kommen gerne wieder.

voortreffelijk!

Piet en Minnie Venema
29-7-2018

Prachtige camping. Schitterende omgeving. Rustige ligging. Zeer fraai sanitair. Prettig hierbij is de scheiding tussen toilet- en doucheruimtes. Gastvrije ontvangst.

We komen vast nog eens terug!

Fijne vakantie gehad.

Meert
28-7-2018

Wij waren met de Fendt-club,

De camping is ons prima bevallen gelegen in een rustige omgeving. Goed en schoon sanitair. Verder een fijn zwembad en mooie omgeving.

Wij zetten deze camping op ons lijstje om nog eens te bezoeken.

Bedankt voor de goede zorgen.

Heerlijke familiecamping!

M. Jongenelen
23-7-2018

Heerlijke, rustige familiecamping met veel kinderen. Alles zeer schoon en netjes. Hartelijk ontvangst, goede broodjesservice, prima zwembadje (overdekt, maar toch buiten) met zonneterras en zeer grote speeltuin en trapveldje goed voor uren speelvermaak. Veel verschillende nationaliteiten (Nederlanders, Duitsers, Oostenrijkers, Britten, Fransen, Zwitsers, Zweden, echt van alles wat). En niet te vergeten een geweldige omgeving met vee te zien en doen. Wij hebben met onze twee kinderen van zes en tien echt een fantastische zomerweek gehad hier en vinden het jammer te vertrekken. Ik zou hier graag nog eens terugkomen, echt heerlijk.

Weinig minpunten. Echt ideale camping voor gezinnen.

wir kommen wieder

Wolfgang Schmidt
20-7-2018

Ruhe, terrassierter Platz, schöne Parzellen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mondsee Land in Mondsee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mondsee Land zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mondsee Land scoort een 9.06 uit 10 op basis van 119 reviews.