Hotel Gasthof Dachsbrucke

Hotel Gasthof Dachsbrucke

5.3Matig

Oostenrijk, Oberösterreich, Mondsee

Op vakantie geweest naar Gasthof Dachsbrucke?

5.3Matig

7 reviews over Hotel Gasthof Dachsbrucke

• 9H.Masolijn06-08-2011

EENVOUDIG MAAR GEZELLIG

Had voor aanvang van de vakantie de beoordelingen gelezen maar uit ervaring blijkt dat de meeste beoordelingen gewoonweg onzin zijn en mensen denken voor een paar cent 4 of 5 sterren kwaliteit te krijgen. Wij vonden het een gezellige gasthof met goed eten en goed verzorgde kamers. De ligging is perfect als je van alles wil ondernemen. Wij vinden de Gasthof echt een aanrader voor mensen met weinig wensen en eisen. Een echt leuke famlie-gasthof.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 3Jasper17-04-2011

Wat een vergissing!

Alles is hier kapot, oosteuropees personeel spreekt nauwelijks Duits, er valt niet mee te communiceren. Afspraken over reparaties van alles wat kapot was in onze kamers werden nooit nagekomen, de beloofde andere kamers kregen we ook niet. Met een klein beetje meer aandacht zou dit een veel beter Gasthof kunnen zijn, maar men laat de boel maar waaien. We hebben een aanzienlijk deel van de reissom teruggekregen van de reisorganisatie, dat zegt genoeg over de ernst van de klachten. Kiest u in deze prachtige omgeving (o.a. de kerk uit The Sound of Music) vooral één van de vele andere hotels, maar bespaart u zichzelf Dachsbruecke.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 7Elisa27-08-2010

Prima vakantie; prachtige omgeving, simpel pension

Gasthof Dachsbrucke is een simpel pension aan de rand van de Mondsee. Prima qua prijs/kwaliteit. Geschikt voor vakantiegangers op zoek naar natuur, cultuur en ontspanning. Nadelen: ligt aan een vrij drukke weg, het eten is weinig gevarieerd en roken is helaas nog toegestaan in dit pension. De omgeving is echter fantastisch en er zijn genoeg bezienswaardigheden in de nabije omgeving. Met name geschikt voor mensen met actieve vakantieplannen zoals wandelen. Als u zich instelt op 'eenvoudig maar degelijk voor een goede prijs' kunt u een geweldige vakantie beleven. Bij mooi weer is zwemmen in de Mondsee een aanrader. Houdt u van (berg)wandelen: beklim bij goed weer de Almkugel bij zonsopgang. Werkelijk magisch. Een dagje naar de stad Salzburg is ook goed mogelijk vanuit hier. Het personeel van het pension is wat lastig te verstaan vanwege het Oostenrijkse accent, maar wel vriendelijk. Wij hebben hier een heerijke vakantie beleefd!

Gereisd met partner in januari 2010

• 9stefan rudolph25-08-2010

zeer goede gasthof voor elke doelgroep jong of oud

Het personeel is zeer vriendelijk en met alles behulpzaam. Je hoeft maar te vragen en je krijgt het. Mooie uitvalbasis voor dagtochtjes. De kamers zien er goed uit en je hebt zeezicht over de mondsee. Het bootshuis aan het meer ziet er prima uit.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 1Maria21-08-2010

Gillend naar huis

Wij hebben werkelijk niet zoveel eisen aan een hotel, uiteindelijk is het toch alleen de plaats waar we slapen, ontbijten en dineren, de rest van de tijd zijn we op pad. Dit is echter een hotel waar je NIET heen wilt, wat een smerige zooi, erbarmelijke kwaliteit en dan dat personeel! De kwaliteit is om te huilen en als je met een legitieme klacht komt (bijvoorbeeld dat er van alles en nog wat kapot is in de kamer, zoals de kapotte stortbak die dag en nacht door bleef lopen met veel kabaal), krijg je toegebeten dat dat JOUW probleem is en dat je het maar bekijkt. Pardon??? We zouden andere kamers krijgen, nou, die moeten nóg komen. Nooit heen gaan, er zijn zat andere hotels in de omgeving, daar zijn beslist betere bij dan deze bedroevende bende. De omgeving is prachtig, maar dat is niet de verdienste van Dachsbrücke!

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 1Diana Koster17-08-2010

Absoluut nooit doen!

Personeel is vrijwel uitsluitend oosteuropees, er valt niet in het Duits mee te communiceren, kamers zijn verschrikkelijk (douchekabine middenin de kamer met de linnenkast voor de douchedeur), kotsvlekken in de vloerbedekking, schimmel, tandpastaresten van vorige gast in het bekertje bij de wastafel, geen deur en ventilatie in de WC (uw reisgenoten mogen in de lucht zitten als u toevallig moet), kapotte WC-bril, kapotte stortbak, kapotte wastafel, kapotte kamerdeur, ontbijt moet je verplicht met je handen eten, want vorken levert men niet, als avondeten serveert men diepvriesmaaltijden van Lidl en als toetje krijg een appel of een stuk gebak dat je ook maar met handen en voeten moet opeten, want bestek levert men er niet bij. Het hotel wemelt van de insekten, voor je naar bed kunt, moet je eerst tientallen beesten van je lakens af zien te krijgen. Vreselijk!

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 7W van der Steldt14-08-2010

Was wel wat verouderd maar wel heel aardige mensen

Weet niet of het door de reisorganisatie kwam of toeval maar we kregen de kleinste en oudste kamer die er was.

Gereisd met partner in juli 2010

Hotel Gasthof Dachsbrucke info