Weer vandaag16°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Steigenberger Hotel Linz voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Steigenberger Hotel Linz in het Nederlands

Nooit meer!

reizigers uit Vlissingen
13-9-2011

Het was buiten 25 gr. en de kamer is vreselijk warm, ondanks een fan is het niet uit te houden. Het raam opengezet maar biedt ook geen verkoeling, bovendien enorme verkeersoverlast. De badkamer is voor een 4 sterren hotel te klein. Lokatie is ver buiten het centrum.

Gereisd Met partner in Mon Aug 29 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi zaken hotel

broost
8-10-2010

Mooi zaken hotel, maar vraag wel naar een kamer met zicht op de Donau (dat is zeker in de herfst prachtig). zicht op de snelweg is een stuk minder en veel meer lawaai. Prima kamers, met zowle fan als airco menu in het restaurant lijkt heel wat maar creativiteit valt tegen.

Gereisd Zakelijk in oktober 2010

een echte aanbeveling waard!

peter
8-8-2009

Dit hotel is mooi gelegen.Kamers goed,eten goed,ontbijt super!!!Ondanks dat het gelegen is bij een drukke verkeersweg is het binnen in de kamers heerlijk rustig.

Gereisd Met vrienden in augustus 2009

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Bewaakt parkeren, Parkeergarage

• BuitensportenFietsen, Hardlooppaden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Steigenberger Hotel Linz in Linz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Steigenberger Hotel Linz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.