6,8

15 reviews over Camping Pichlingersee in het Nederlands

Prima doorreis camping

Theo Driessen
25-8-2018

Prima camping voor doorreis. Sanitair netjes, schoon, zeep en wc papier aanwezig. De snelweg in wel goed hoorbaar vanaf de camping, ook 's nachts. Volgens de ANWB zou het restaurant 3.5 ster zijn, daar mag gerust 1.5 ster vanaf . Camping plaatsen qua grootte redelijk.

Gereisd met partner in augustus 2018

Prima voor één nacht

Esther
5-8-2018

Een nacht gestaan op doorreis, daar is het een prima camping voor, plekken zijn klein, maar voldoende. Sanitair is wel wat verouderd, maar prima in orde en schoon. Na een lange reis kun je een verfrissende duik in het meer nemen. Op de camping is ook een restaurant, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Eigenlijk wordt de camping door vele campers en caravans gebruikt als doorreiscamping. Wij hebben er 10 dagen gestaan en hebben ons prima vermaakt. Mooie omgeving en prachtig meer. Helaas mocht de hond er niet in, MAAR er is wel een hondenmeer Weiskallsee. Deze is achter de Pichlingersee. Dus prima om met de hond op deze camping te verblijven. Prachtig en zeer schoon sanitair. Vriendelijk personeel en eigenaren zowel bij de receptie en in het restaurant. En je bent in 20 minuten op de fiets in Linz. Mooie fietsroute R1, deze gaat langs de Donau naar Mauthausen, daarvoor moet je overvaren, erg leuk, en dan aan de andere kant weer terug naar Linz. Erg mooi..

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

niet weer

dickn
12-7-2017

Het sanitair is prima. De camping is ietwat oubollig maar de receptie is erg gastvrij. Als de wind "verkeerd" staat hoor je het geluid van de naburige autoweg erg duidelijk. Dat is voor ons reden om maar 1 dag te blijven en verder te trekken. De eerste aanblik ziet er door rommelige : "accommodatie" van de vaste gasten en beetje verwaarloosd uit.

Gereisd met partner in juni 2017

Redelijke camping

Heidi
20-5-2016

Een redelijke camping als je Linz wilt bezoeken. Er is een bushalte op ongeveer 500 meter. Toen wij er in het voorseizoen waren was alleen het invalidensanitair open. Maar 2 gecombineerde douche/wc ruimtes, wel erg weinig aangezien er toch aardig wat mensen op de camping stonden. Wel netjes onderhouden. Stroomvoorziening 16A en betaald internet.

Gereisd met partner in Sun Mar 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima camping

Marieke en Hans
29-9-2015

Prima camping. Goede plaatsen maar niet al te ruim en weinig beschutting. Zeer goed sanitair. Restaurant viel ons wat tegen. Vriendelijke ontvangst en de bushalte op loopafstand (5 minuten) voor als je Linz wilt bezoeken. Aan de overkant is de Pichlinger See waar je heerlijk kunt zwemmen en zonnen, daar ook wifi. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een aparte week!

F. van der Horst
19-7-2015

Mooie camping maar erg veel overlast van de autobahn en van de spoorrails. Zeer vriendelijk personeel. Restaurant viel wat tegen. Weinig keuze in het menu. Voor door reis voor één nacht zeer goed maar niet voor een langere vakantie. Het sanitair was erg netjes.

Gereisd met partner in Mon Jun 29 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

doorreiscamping

vaan leeuwen
16-10-2014

goede camping op doorreis lijkt me niet geschikt voor langer verblijf

Gereisd met partner in juli 2013

Renovatie

Hans Mielen
5-7-2014

Sinds een paar jaar zijn alle gebouwen, zoals receptie en sanitair, vernieuwd, en het ziet er heel goed uit. Ruime plekken, prima restaurant en bar, redelijk dicht bij snelweg, supermarkt (Lidl) en tankstation (diesel ruim 20 cent goedkoper dan langs de snelweg) In de omgeving zijn zeker interessante items te bezoeken, de Pichlingersee, waar je kan zwemmen, Concentratiekamp Mauthausen voor ons historisch bewustzijn, en de stad Linz

Gereisd met partner in januari 2014

Wij hebben hier maar 1 nacht gestaan onderweg naar Hongarije. Voor ons was het dus een soort doorgangscamping omdat die vlak bij de autosnelweg (Linz-Wien) lag. De sanitaire gebouwen zijn nieuw, maar als het onderhoud zo blijft zullen ze er niet lang nieuw uitzien. Gezellige bar met een klein restaurantje. Wel propere plaatsen, maar echt aanbevelen zou ik deze camping niet. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat we hier maar 1 nacht stonden en dus geen tijd gehad hebben om de omgeving te verkennen.

Gereisd met partner in Sun Aug 04 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pichlingersee in Linz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pichlingersee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.