Hotel Austria Trend Schillerpark

Hotel Austria Trend Schillerpark

8Fantastisch

Oostenrijk, Oberösterreich, Linz

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Austria Trend Schillerpark voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

7 reviews over Hotel Austria Trend Schillerpark

• 9Charles van Wettum04-09-2015

Heerlijk ontspannen verzorgd ...

Mooi, luxe hotel. Prachtige kamers, goed en vriendelijk personeel. We hadden half pension geboekt en hebben uitstekend gegeten in een mooi restaurant. Ontbijt was voortreffelijk. Het hotel ligt op een druk punt in de stad, maar daar hebben we geen last van gehad. Ligging is wel vrij ver van het centrum.

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Maikel23-01-2013

Goed hotel voor normale prijs

Helaas hotel alleen voor korte overnachting bezocht, maar ligt iig in het centrum en Parkeren in dezelfde garage als die van het Casino. verder alles goed geregeld, goede kamers, goed ontbijt, gratis internet op de kamer en een bar waar gerookt mag worden. Verder kan ik helaas niet veel vertellen.

Zakelijk gereisd in januari 2013

• 7k.denridder16-07-2012

slapen prima, eten vergeten!

Dit hotel was opgenomen voor de fietstrip Passau-> Wenen (Donauradweg - categorie ‘Goede hotels”). Eenmaal de brug over in Linz is het bijna alsmaar rechtdoor. De tocht vanaf de brug naar het hotel istresserend als je niet gewend bent te fietsen op kinderkopjes, in een overvolle winkelstraat, druk autoverkeer en tramrails terwijl een fietspad ontbreekt. Het hotel ligt naast het Casino van Linz. Fietsen in de parkeergarage. Kamer zeer ruim en netjes. Airco. Wifi ook op de kamer bereikbaar. Het HP diner werd in het restaurant van het Casino geserveerd. Een absoluut dieptepunt; wij hebben nog nooit zo’n smakeloos eten gekregen in een hotel van deze klasse. Andere gasten waren er niet. Wij hadden de indruk dat men stond te wachten tot men de borden in de magnetron kon zetten; een kok was er niet. Na ons vertrek werd direct het licht uitgedaan. Het champagneontbijt was daarentegen zeer luxe en uitgebreid.

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Jan25-11-2010

Mooie locatie, kamer iets gedateerd

1 nacht verbleven tijdens zakentrip. Hotel ligt midden in het gezellige centrum van Linz. Kamers zijn wat gedateerd maar absoluut, schoon en OK. Voor de douche moet je niet te groot zijn, anders pas je d'r niet onder. Service top! We vlogen erg vroeg terug, maar er werd voor ons koffie, croissantjes en sap geregeld, terwijl er geen ontbijt in rekening werd gebracht.

Tips in de omgeving; we hebben heerlijk gegeten bij de Osteria naast het hotel. Probeer een tafel in de wijnkelder te krijgen daarzit je rookvrij (ja dat mog in oosternrijk nog in restaurants!) en net ff wat gezeglliger. Eten top.

Zakelijk gereisd in november 2010

• 8Diego22-07-2010

Mooi hotel in het centrum naast het casino

Ik heb hier 1 nacht geslapen m.b.t. een zakenreis. Prima service en goed hotel. Het hotel ligt midden in het centrum aan een park en naast Casino Austria Linz. Restaurant Jozef (schuin aan de overkant van het hotel links) is een prima restaurant om te eten. Er is een grote binnenplaats waardoor je ook heerlijk buiten kunt eten.

Alleen gereisd in juli 2010

• 8Henk14-07-2010

Zeer centraal gelegen.

Super gelegen hotel in het centrum van Linz. Zeer vriendelijk personeel zowel aan de receptie als in het restaurant. Moesten 's avonds naar een opera en konden voor die tijd niet dineren. Geen probleem dan kon voor ons vieren ook om 22.30 uur!! Waar vind je nog zoiets! Ook hier problemen met het opladen van de electrische fietsen. Stonden uiteindelijk in de gang naar de keuken. Een hele kleine kamer was in feite het enige minpunt in dit hotel.

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 8hans18-12-2008

goede lokatie

goed hotel midden in het centrum en toch rustig.kamer confortabel maar niet echt luxe.vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in december 2008

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Geurensauna

• ParkerenBetaald