Hotel Am Domplatz

We hebben een aantal aanbieders voor Am Domplatz voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Am Domplatz in het Nederlands

Centraal en rustig

geert.vangoethem
5-4-2012

Mooi en licht nieuw design hotel in het centrum van Linz. Zeer rustig gelegen aan een autovrij plein. Zeer uitgebreid en goed ontbijt. Professionele service. Leuke bar met buitenterras in de zomer.

Gereisd Zakelijk in Sat Oct 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top hotel op top locatie

Annemarie Ariesen
Wed Mar 14 2012 14:56:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel Am Domplatz ligt zeer centraal in de tamelijk onbekende stad Linz. Het hotel is nieuw, fris, laagdrempelig, kleinschalig en fantastisch qua design. Een super strak exterieur, een licht en plezierig interieur, mooie kwaliteit meubelen, douche enz. Heel bjzonder vond ik het uitzicht op de prachtige Dom vanuit de kamer. Erg goed en uitgebreid ontbijt, een leuke wjnbar in het gebouw ernaast. In voorjaar en zomer heerlijk terras. Echt een aanrader. De stad Linz ook de moeite waard voor een weekend break. Veel moderne architectuur, leuke restaurants, mix van oostenrijkse nostalgie en design.

Gereisd Met vrienden in januari 2012

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Rookruimte, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesConcierge, Geldautomaat, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am Domplatz in Linz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am Domplatz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.