Hotel Neubauer

3 reviews over Hotel Neubauer in het Nederlands

geweldig hotel (ligging)

Carl Verhulsdonk
20-8-2010

Waren vorige week te gast in jullie hotel en hebben langs de Donau gefietst. met een touroperator. Mede door de verzorging en het geweldige eten is het voor mij een onvergetelijke vakantie geworden. Hoop zeker nog eens terug te komen. Groet Carl Verhulsdonk

Gereisd met vrienden in augustus 2010

prachtige omgeving

Fredie Droog-Jongeneel
23-2-2010

Hotel Neubauer: heerlijk eten, vriendelijke bediening uitgebreid ontbijt en schone kamers

Gereisd met vrienden in februari 2010

een familie hotel ten top

De Haar
11-4-2009

Prima Familie Hotel Eten uitstekend,zeer vriendelijk personeel. Een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in Sat Apr 11 2009 21:04:36 GMT+0000 (UTC)

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Neubauer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Neubauer in Kaltenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Neubauer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.