Pension Haus Bergblick

Meer pension info
Tonen op kaart

104 reviews over Pension Haus Bergblick

• 10Stef Janssens16-02-2020

Joviale mensen, de stress valt zo van je af!

Het huis is makkelijk bereikbaar vanaf de autosnelweg, maar toch op een doodlopende weg richting de bergruggen. Met een magistraal zicht op die bergen, en met alle rust en gezelligheid. Topper!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 2019
    10Fam Aarsen02-09-2019

Alle ingrediënten voor een fantastische vakantie, wat een uitzicht vanaf het balkon, de rust, voor de eigenaren is niets te veel, gastvrij, de gratis activiteitenkaard waar je je hele vakantie met gratis uitjes kan vullen.. zen wordt je hier zeker!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Arjan25-08-2019

Prachtig en rustig plekje in de bergen

Wij vonden Haus Bergblick een heerlijk vakantieadres! Het is rustig gelegen met prachtig uitzicht op de bergen. De loft is heel smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Voor de kinderen was dit ook een heerlijke plek om vakantie te vieren. Erwin en Saskia zijn heel gastvrij, we voelden ons meteen thuis. Wij zijn geen mensen die doorgaans twee keer naar hetzelfde vakantieadres gaan, maar hiervoor maken we misschien wel een uitzondering!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9A***a Jo***na Tr***t22-03-2019

Geweldig!

Prachtige omgeving! Zowel een locatie voor de winter en de zomer

Gereisd met partner in maart 2019

• 10Hillie21-03-2019

Voor herhaling vatbaar!

Geweldige week gehad, super accommodatie, prachtig skigebied.

Gereisd met partner in februari 2019

• 8Fam.Hazenberg19-03-2019

Fantastisch👍🏻

Hebben 5 heerlijke dagen doorgebracht bij Saskia en Erwin. Hadden het appartement tot onze beschikking met alles erop en eraan. Ook om te wandelen is het een prachtige omgeving, en de langlaufroute voor de deur is voor de liefhebbers echt een plus. Echt een heel gezellig stel die er voor zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Kunnen niet wachten tot de feestdagen om weer van hun gastvrijheid te genieten.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 2018
    10Robin Verhappen19-08-2018

Een plek om altijd weer terug te komen!

Ons verblijf in Haus Bergblick was ook in juli van dit jaar weer fantastisch. Dat we er voor de zevende keer waren zegt eigenlijk al genoeg over mijn enthousiasme over deze plek. De eigenaren weten er al meer dan 10 jaar een plek van te maken waar veel gasten veel vaker terug komen. Het is gastvrijheid met een hoofdletter G. Ze zijn iedere dag in de weer om het hun gasten, jong én oud, optimaal naar de zin te maken. De kamers en appartementen zijn ruim, schoon en hebben heerlijke bedden. Na een dag vol fysieke inspanning in Hinterstoder e.o. kun je in Haus Bergblick weer heerlijk ontspannen opladen. Het panoramisch uitzicht vanaf het huis op de omringende bergen is prachtig. Zowel in de zomer als in de winter zijn wij er inmiddels geweest. Het gebied heeft in beide seizoenen zoveel moois te bieden. In Hinterstoder heerst er geen massatoerisme. Wij gaan er echt heen voor de overweldigende natuur, de rust en natuurlijk Haus Bergblick!

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Jan van Loosen18-08-2018

Een geweldige vakantie met een dito omgeving

Saskia en Erwin zijn allereerst schatten van mensen. Vanaf het allereerste begin heb je het gevoel van thuiskomen. Op elk moment van de dag ( in het holst van de nacht heb ik het trouwens niet geprobeerd) kun je bij hen terecht voor vragen. Ze zitten boordevol praktische en handige tips voor bijvoorbeeld uitjes. Heb jezelf geen idee wat je gaat doen, hebben zij ongelofelijk veel suggesties in de omgeving. Kortom, voor eens en nog eens

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Parmentier - Vandekerckhove18-08-2018

Een aanrader.

Prima verblijf. Prachtige streek en rustig. Vriendelijke eigenaars die altijd klaar staan om te helpen. Ideaal om te wandelen. Mooie fauna en flora.

Geen negatieve punten gevonden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Hans van Lelieveld01-08-2018

Absolute aanrader.

Het huis staat in een schitterende omgeving, vanuit je bed en balkon kijk je zo de bergen in. Fantastisch uitzicht dus. Warme ontvangst en alle kamers zeer netjes en schoon. In de omgeving veel te doen en zien. Het ontbijt is royaal en keuze genoeg. Prijs/ kwaliteit verhouding is dan ook in een hele goede verhouding. De eigenaren weten heel goed waar ze mee bezig zijn. Kortom, een geweldige 8 dagen en nog te kort. Hier komen we zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2018

11 tips over Pension Haus Bergblick

• Jenny Hoogstra, 03-01-2014

Tips zijn er teveel om op te noemen, maar Sas en Erwin weten als beste wat er te doen is in de omgeving.

• Harry, 30-08-2013

Na een lange wandeling is het goed toeven in de sauna

• DLH, 01-09-2013

stevige wandelschoenen. in de zomermaanden gratis gebruik van liften.

0 vragen over Pension Haus Bergblick

Pension Haus Bergblick info