Pension Haus Bergblick

PensionWeer vandaag27°8°
Pension Haus Bergblick
9,7

84 reviews over Pension Haus Bergblick in het Nederlands

Een plek om altijd weer terug te komen!

Robin Verhappen
19-8-2018

Ons verblijf in Haus Bergblick was ook in juli van dit jaar weer fantastisch. Dat we er voor de zevende keer waren zegt eigenlijk al genoeg over mijn enthousiasme over deze plek. De eigenaren weten er al meer dan 10 jaar een plek van te maken waar veel gasten veel vaker terug komen. Het is gastvrijheid met een hoofdletter G. Ze zijn iedere dag in de weer om het hun gasten, jong én oud, optimaal naar de zin te maken. De kamers en appartementen zijn ruim, schoon en hebben heerlijke bedden. Na een dag vol fysieke inspanning in Hinterstoder e.o. kun je in Haus Bergblick weer heerlijk ontspannen opladen. Het panoramisch uitzicht vanaf het huis op de omringende bergen is prachtig. Zowel in de zomer als in de winter zijn wij er inmiddels geweest. Het gebied heeft in beide seizoenen zoveel moois te bieden. In Hinterstoder heerst er geen massatoerisme. Wij gaan er echt heen voor de overweldigende natuur, de rust en natuurlijk Haus Bergblick!

Een geweldige vakantie met een dito omgeving

Jan van Loosen
18-8-2018

Saskia en Erwin zijn allereerst schatten van mensen. Vanaf het allereerste begin heb je het gevoel van thuiskomen. Op elk moment van de dag ( in het holst van de nacht heb ik het trouwens niet geprobeerd) kun je bij hen terecht voor vragen. Ze zitten boordevol praktische en handige tips voor bijvoorbeeld uitjes. Heb jezelf geen idee wat je gaat doen, hebben zij ongelofelijk veel suggesties in de omgeving.

Kortom, voor eens en nog eens

Een aanrader.

Parmentier - Vandekerckhove
18-8-2018

Prima verblijf. Prachtige streek en rustig. Vriendelijke eigenaars die altijd klaar staan om te helpen. Ideaal om te wandelen. Mooie fauna en flora.

Geen negatieve punten gevonden.

Absolute aanrader.

Hans van Lelieveld
1-8-2018

Het huis staat in een schitterende omgeving, vanuit je bed en balkon kijk je zo de bergen in. Fantastisch uitzicht dus. Warme ontvangst en alle kamers zeer netjes en schoon. In de omgeving veel te doen en zien. Het ontbijt is royaal en keuze genoeg. Prijs/ kwaliteit verhouding is dan ook in een hele goede verhouding. De eigenaren weten heel goed waar ze mee bezig zijn. Kortom, een geweldige 8 dagen en nog te kort. Hier komen we zeker terug.

Droomvakantie!

Hans en Bart
1-8-2018

Wij hebben (wederom) een geweldige vakantie gehad in Haus Bergblick. Het uizicht is werkelijk fantastisch, en er is zoveel te zien en te doen in de omgeving dat je hier nooit uitgekeken raakt. Ook het klimaat is ideaal voor een zomervakantie: overdag heerlijk warm en 's nachts koelt het nog lekker af, waardoor je altijd lekker slaapt. Saskia en Erwin doen er alles aan om je hier thuis te laten voelen. De faciliteiten zijn uitstekend en het ontbijt is zeer uitgebereid.

Wij komen zeker weer terug!

Fantastische week gehad!

Hans en Jacqueline
26-6-2018

Rust en ruimte.

voortreffelijke gastvrouw en gastheer, die bij van alles de helpende hand bieden.

Kortom een plek om naartoe te gaan

Iedere keer weer “thuiskomen”:-)

Bas en Gon en kids
5-3-2018

Voor de derde maal wintersport gevierd bij Sas, Erwin en hond Charlie. En wederom alle vier ontzettend genoten en zoooo relaxed bij hun, heerlijk! We zijn ook een keer in de zomer bij hun vakantie wezen vieren en dit is zeker ook een aanrader. Er is dan ook heel veel te doen en te zien in de omgeving. We verbleven toen in de loft die Erwin zelf gemaakt heeft op de bovenste verdieping en deze is werkelijk prachtig!

Nu verbleven we op de 1e verdieping, helemaal prima, met het heerlijke ontbijt op de begane grond. We komen zeker weerrrrr terug-:)

Hier staat gastvrijheid en service bovenaan!

Colinda van de Kamp
4-3-2018

In 2011 waren we ook al eens geweest bij Saskia en Erwin. Nu, na 7 jaar kwam het er eindelijk weer van. Wàt een gastvrijheid, wàt een prachtig dorpje, Hinterstöder. En wàt een fantastisch “loft” appartement. Ruim, schoon, sfeervol ingericht en werkelijk van alle gemakken voorzien. Een schitterend uitzicht op de bergen. Langlaufloipes voor de deur. De vorige keer verbleven we op de 2persoonskamers, die ook aan te raden zijn. De vriendelijkheid en servicegerichtheid waarmee Saskia en Erwin hun B&B runnen is werkelijk fantastisch. Niets is hun teveel. Op verzoek wordt de sauna lekker opgestookt. Voor de gasten wordt 1 of 2 keer per week gekookt. Heerlijk om na het skiën gewoon aan te kunnen schuiven en niet meer de deur uit te hoeven. Ook de georganiseerde rodelavond viel goed in de smaak. De B&B ligt iets uit het dorp in een adembenemende omgeving. Het skigebied is niet groot, voor ons groot genoeg. Wij houden van de kleinschaligheid.

Dina Jongenengel
10-2-2018

Er was niets niet goed. Vanaf binnenkomst tot vertrek een en al vriendelijkheid. Ontbijt heerlijk, Saskia heeft 2x gekookt ook dat smaakte perfect.

Supermooie omgeving, van alles te doen en te organiseren door Saskia en Erwin.

In een woord TOP!

Kelly en Klaas-Jan
2-1-2018

Wat hebben wij een heerlijke vakantie gehad bij jullie.

Sneeuw, zon, regen en wind; in 5 dagen alle weersomstandigheden meegemaakt. Een geweldige oudjaarsdag met als knaller de sneeuwschoenwandeling! We hebben genoten van de prachtige omgeving en jullie gezelligheid en gastvrijheid! Wij hebben ons verblijf ervaren als een warme deken waar we met heel veel plezier en voldoening op terugkijken. Wij zullen ons deze vakantie nog lang herinneren en hopen met uitbreiding van The Kelly Family weer eens bij jullie terug te komen

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Bergblick voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Bergblick in Hinterstoder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Bergblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.