Pension Haus Bergblick

Fantastische week gehad!

Hans en Jacqueline
26-6-2018

Rust en ruimte.

voortreffelijke gastvrouw en gastheer, die bij van alles de helpende hand bieden.

Kortom een plek om naartoe te gaan

Iedere keer weer “thuiskomen”:-)

Bas en Gon en kids
5-3-2018

Voor de derde maal wintersport gevierd bij Sas, Erwin en hond Charlie. En wederom alle vier ontzettend genoten en zoooo relaxed bij hun, heerlijk! We zijn ook een keer in de zomer bij hun vakantie wezen vieren en dit is zeker ook een aanrader. Er is dan ook heel veel te doen en te zien in de omgeving. We verbleven toen in de loft die Erwin zelf gemaakt heeft op de bovenste verdieping en deze is werkelijk prachtig!

Nu verbleven we op de 1e verdieping, helemaal prima, met het heerlijke ontbijt op de begane grond. We komen zeker weerrrrr terug-:)

Hier staat gastvrijheid en service bovenaan!

Colinda van de Kamp
4-3-2018

In 2011 waren we ook al eens geweest bij Saskia en Erwin. Nu, na 7 jaar kwam het er eindelijk weer van. Wàt een gastvrijheid, wàt een prachtig dorpje, Hinterstöder. En wàt een fantastisch “loft” appartement. Ruim, schoon, sfeervol ingericht en werkelijk van alle gemakken voorzien. Een schitterend uitzicht op de bergen. Langlaufloipes voor de deur. De vorige keer verbleven we op de 2persoonskamers, die ook aan te raden zijn. De vriendelijkheid en servicegerichtheid waarmee Saskia en Erwin hun B&B runnen is werkelijk fantastisch. Niets is hun teveel. Op verzoek wordt de sauna lekker opgestookt. Voor de gasten wordt 1 of 2 keer per week gekookt. Heerlijk om na het skiën gewoon aan te kunnen schuiven en niet meer de deur uit te hoeven. Ook de georganiseerde rodelavond viel goed in de smaak. De B&B ligt iets uit het dorp in een adembenemende omgeving. Het skigebied is niet groot, voor ons groot genoeg. Wij houden van de kleinschaligheid.

Dina Jongenengel
    10-2-2018

Er was niets niet goed. Vanaf binnenkomst tot vertrek een en al vriendelijkheid. Ontbijt heerlijk, Saskia heeft 2x gekookt ook dat smaakte perfect.

Supermooie omgeving, van alles te doen en te organiseren door Saskia en Erwin.

In een woord TOP!

Kelly en Klaas-Jan
    2-1-2018

Wat hebben wij een heerlijke vakantie gehad bij jullie.

Sneeuw, zon, regen en wind; in 5 dagen alle weersomstandigheden meegemaakt. Een geweldige oudjaarsdag met als knaller de sneeuwschoenwandeling! We hebben genoten van de prachtige omgeving en jullie gezelligheid en gastvrijheid! Wij hebben ons verblijf ervaren als een warme deken waar we met heel veel plezier en voldoening op terugkijken. Wij zullen ons deze vakantie nog lang herinneren en hopen met uitbreiding van The Kelly Family weer eens bij jullie terug te komen

Kerstmis bij Saskia, Erwin en Charlie.. Genieten!

Jan Iris Merel Mikk
    29-12-2017

Wij waren dit jaar voor het eerst in Hinterstoder bij Saskia en Erwin.

Wat hebben wij genoten! Van de gezellige pistes, het mooie weer en een fantastisch verblijf in Haus Bergblick met een geweldig mooi uitzicht vanuit het appartement, het heerlijke ontbijt en vooral de gastvrijheid!

Kerstavond heerlijk gegeten en gezellig geborreld met Paul, Franske, Saskia en Erwin.

Wat zijn wij blij dat we jullie gevonden hebben en we komen zeker terug. Ik moet mijn ski-avontuur nog afmaken!!

Wij kunnen niet anders dan welgemeende tienen geven!

Saskia, Erwin en natuurlijk Charlie bedankt voor deze fijne vakantie!!

Willy Belgie
    27-8-2017

Een goede ontvangst

Prachtige service heel behulpzaam met alle mogelijke vragen hebben ze een direct antwoord Je voelt je er thuis er ontbreekt aan niets

Fantastisch in het kwadraat

Ron en Daniëlle Blok
    12-8-2017

We hebben maar van één ding spijt en dat is dat we niet langer zijn gebleven. Wat een uitzicht en een mooi en gezellig huis hebben jullie er van gemaakt. Voor onze kleine meid werd het zwembad nog even beschikbaar gesteld (ze heeft het er nog overr

Niets was jullie teveel en kwamen er ook gezellig bij zitten.

Zeker tot nog eens !!!

Alfred en Mireille
    6-8-2017

Schitterend uitzicht , heeel vriendelijke gastvrouw en -heer

Ligt buiten het dorp, rustig! Je mag je hond meenemen, als hij/zij niet voor overlast zorgt

Het is een "thuis "gevoel, je kunt gewoon steeds binnenlopen. Alles gaat op basis van vertrouwen. De eigenaresse is Nederlandse en de heer des huizes Oostenrijker . Onder toezicht van hem kan je bergwandelingen maken en in de winter skiën.

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Bergblick voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Bergblick in Hinterstoder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Bergblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Haus Bergblick scoort een 9.62 uit 10 op basis van 93 reviews.