Hotel Berghof Sturmgut

3 reviews over Hotel Berghof Sturmgut in het Nederlands

Familiehotel

fam. kloen
28-8-2011

Wij komen reeds vele jaren naar Sturmgut, zowel in de winter als in de zomer.

Dit familiehotel met boerderij is ideaal voor een verblijf met kinderen. De accomodatie werd voorzien van een speelkamer, trampoline, zwembad, go-carts, fietsjes,...Daarnaast worden nog nevenactiviteiten georganiseerd.

De kamers zijn netjes en verzorgd. De hoteleigenaar staat steeds ten dienste van zijn gasten. De maaltijden zijn gevarieerd en lekker. Bijvragen is nooit een probleem.

Vermits het hotel vlak naast de skipiste gelegen is, ben je snel vertrokken.

Voor ons is dit een superlocatie!

Ideaal voor familie met kinderen

Fam. Engelen
25-7-2011

Eenvoudig hotel samengelegen met boerderij.

Mooie en zeer nette kamers, prachtige ligging, prachtig uitzicht op balkon naar bergen. Prachtig om te wandelen, bij verblijf krijg je een korting kaart voor veel gratis activiteiten met kinderen in omgeving.

Eigenaar doet (in zomer) elke avond een activiteit met kinderen (lantaarn wandeling in donker, kampvuur met worsten bakken, wandeling met lama's, kippen eten geven,.....

Eten eenvoudig, maar lekker en in voldoende hoeveelheid.

Hier 5 dagen verbleven op terugweg van italie en kinderen spreken meer over deze vakantie dan over italie, wat veel zegt.

Eenvoudig maar goed berghotel.

Uitgebreid ontbijtbuffet, eenvoudige avondmaaltijd

Schone maar eenvoudige kamers

Zeer hartelijke eigenaar

Vanuit het hotel kan je oneindig wandelen

Het hotel ligt aan de piste, dus ski in and out

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berghof Sturmgut in Hinterstoder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berghof Sturmgut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Berghof Sturmgut scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.