Dachstein Sky Walk

8.9Fantastisch

• 9Gerhard Kopp02-09-2015

Sehr hoch und sehr kalt!

Wunderschöner Ausblick! Fantastische Konstruktion.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Veronica06-08-2015

Indrukwekkend maar erg toeristisch

De rit erheen is mooi, grote parkeerplaatsen, genoeg restaurants, winkeltjes en toiletten. Lang wachten in de rij voor de kassa en daarna in de rij voor de gondel. Het was héét die dag, dus neem zonnebrand en een hoedje mee, er is geen schaduw. Met een grote gondel naar boven, spectaculair uitzicht over de mooie bergen. Op de gletsjer wandelen, doe goede schoenen aan, ik zag mensen op slippertjes. 😳
    De hangbrug en de trap in het niets is niet eng, ondoorzichtig glas. Op de gletsjer lopen vond ik leuker. Het ijspaleis was een lachertje. Er is een groot restaurant waar je binnen kunt zitten, daar heb je veel meer keus dan buiten op het terras! Als je rondloopt kom je op een groot overhangend gedeelte, dat vond ik erg mooi, je stond op een rooster en doorzichtige glasplaat en kon bovenop de klettersteigers kijken, de diepte in. Ook zag ik beneden een zweefvliegtuig gaan, mooi! Ondanks dat het vrij duur is, vond ik het zéker de moeite waard.

Gereisd met partner in juli 2015

• 10mayer28-07-2015

Traumziel

muß man sehen - Traumausblick auf Filzmoos Herrliche Gebirgswelt wunderbare Natur ehrliche Almen und Hütten

februari 2015

• 9Peter Looijé25-07-2015

Andere wereld

Met de kabelbaan naar 2700m hoogte. (van 35 graden naar 17 graden. Winterlandschap. Sky Walk, treppe nach nichts, en de suspention bridge zijn vrij nieuwe attracties. Avontuurlijk om te doen. Uniek: op het dak van de kabelbaan naar boven!

juli 2015

• 9Rense18-06-2015

Erg spectaculiar

Wat een belevenis, een echte aanrader.

Gereisd in juni 2015

• 9arjen van rijckevorsel07-06-2015

niet voor hoogtevrees

zeer mooi en indrukwekkend

Gereisd met partner in juni 2015

• 10katrien16-05-2015

prachtig

dit moet je zeker doen,..ongelooflijk uitzicht

juli 2014

• 9joke04-03-2015

Five fingers zijn indrukwekkend

prachtig uitzicht en zeer mooie wandeling ernaar toe

februari 2015

• 10Elders27-02-2015

prachtig

Top zeker de moeite waard

februari 2014

• 10Andreas Bauer26-01-2015

Schwindelfreiheit von Vorteil

Beeindruckende Aussichtsplattform bei der Bergastation der Dachsteinbahn - Pflicht!

december 2014

10 van de 43 reviews gezien