Hotel Bergfried ***

We hebben een aantal aanbieders voor Bergfried voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Bergfried in het Nederlands

Matig hotel

Piet, 30-8-2009

Ontvangst onpersoonlijk. Kamer ruim en netjes. Echter de plastic hoezen over de matrassen hadden ze weg mogen laten. Boek geen halfpension, het eten was zeer matig. Groente uit blik e.d. Ontbijt was redelijk/goed.

Vriendelijk personeel, perfecte service

Rienks-Baaima, 2-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Vriendelijk personeel, perfecte service. Kamers zijn gezellig ingericht echt Oostenrijks. Is een aanrader voor mensen die verwend willen worden.

Van buiten ziet het er mooi uit, binnen iets minder. Kamers zijn best wel ruim maar eenvoudig ingericht en in ons geval niet helemaal schoon. We bleven maar 1 nacht en we vroegen ons af of de lakens verschoond waren. Eten was eenvoudig maar voldoende. 's Avonds om 10.00 uur was alles dicht. Al met al een eenvoudig hotel

We hebben een aantal aanbieders voor Bergfried voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bergfried in Hallstatt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bergfried zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bergfried scoort een 7.25 uit 10 op basis van 4 reviews.