Haag am Hausruck

Reviews over Haag am Hausruck

Nette Gasthof

Karin,
    28-7-2015

Prima Gasthof voor een overnachting onderweg naar vakantie naar bijvoorbeeld Hongarije. Ouderwets ingericht maar schoon en goed betaalbaar. Eten ook lekker en aardige service.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Uitstekend overnachtingshotel!

Nagyutazas,
    19-8-2014

Dit overnachtingshotel beviel ons zo goed dat we er zowel op de heenreis (naar Hongarije) als op de terugreis (vanuit Kroatië) hebben overnacht. Bijzonder ruime familiekamer, vriendelijke eigenaren, leuk klein plaatsje dicht langs de snelweg. Tegenover het hotel kun je lekker typisch Oostenrijks eten, iets verderop zit een leuke pizzeria.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Vakantie op de boerderij, super en gastvrij

t_h_hendriks,
    19-8-2011

Ruim appartement, zeer netjes onderhouden. Inclusief uitgebreid ontbijt.

Buiten een grote tuin met mogelijkheid om te BBQ-en, een hele mooie zwemvijver met terras en ligbedden. Verder geeft de boer in zijn Most keller bijna wekelijks een avondje uitleg en proeverij voor zijn gasten.

Verder voor de kinderen: speelkamer, speeltuin, trampoline voetbalgoal, hooiberg/zolder met doolhof, poezen enz. enz.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011