4,6

4 reviews over Camping Platz Grein in het Nederlands

Nooit meer.

W.v.doezelaar,
1-7-2017

de eigenaar was absoluut niet klantvriendelijk. Hij vond de Nederlanders maar zuinigers .Hij maakte de prijs waar ik bij stond. Acsi actiekortingen, Niet. In zijn restaurantje waar het eten wel oké was probeerde hij mij ook te belazeren. Sanitair smerig. Terrein slecht onderhouden. Ik wilde een plaats aan het water. Nou die kreeg ik. Alleen er stond een heg zo hoog dat je het water niet zag. Ik klaag nooit over een camping maar deze camping krijgt van mij een dikke 0. Ook de foto,s zoals gepubliceerd geven een vals beeld. Als je in het acsi blad kijkt denk je, WoW , maar het is niet zoals het er uit ziet.

Gereisd met partner in juni 2017

Veel duurder dan in de gids!

Francine,
22-6-2017

De camping ligt mooi op de route, vandaar dat we er ieder jaar komen. Kwamen!!! want de oude man bij de receptie heeft een constant rothumeur! Zou ik ook hebben met al die gierige Hollanders....Maar doe er dan wat aan! €3. per dag voor huisvuil en €2.ecotax. Dan is de camping dus €22 i.p.v.€17!!! Terwijl er geen toeristenbelasting wordt geheven door de gemeente. Vermeld dat dan in de Acsi gids!!!!!! We hebben de Acsi hier vorig jaar al over gebeld, maar men vindt het allemaal prima. Verder wel heel veel geluidoverlast van de weg ernaast.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geen aanrader

Marjon,
22-6-2017

Duurder dan in het ACSI boekje. Ipv 17,- ....22,- 5,- meer. Komen allerlei taxen bij. Huisvuil stapeld zich op, daardoor veel vliegen. Receptie niet vriendelijk, hij vind Nederlanders gierig!

Gereisd met partner in juni 2017

We hebben een aantal aanbieders voor Platz Grein voor je op een rij gezet:

Heel mooie en mooi gelegen camping

Eric vz
4-9-2016

De camping ligt vlak bij de Donau. Ook aan een vrij drukke baan zodat er overdag nogal wat straatlawaai is. De plaatsen zijn groot en goed verzorgd. Het sanitair is ok, alleen is het jammer dat er geen waterspoeling is in de piscines. Dat geeft wat geurhinder. Verder zijn de douchecellen vrij klein. Je moet je dus buiten de douche omkleden. Preutse zielen kunnen dus wel een probleempje hebben. Er is een restaurantje dat vrij duur is. In het dorp zijn nog een vijftal andere eetgelegenheden. Langs de Donau zijn hier en daar eetgelegenheden waar het lekker en minder duur is. Kwestie van wat rond te kijken tijdens een uitstap.

Gereisd met vrienden in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Platz Grein

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Platz Grein in Grein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Platz Grein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.