Pension Martha

Pension

We hebben een aantal aanbieders voor Martha voor je op een rij gezet:

3 reviews over Pension Martha in het Nederlands

Super ontvangen en vriendelijkheid ten top

Jan van dijk,
14-5-2017

Verzorgd... ook voor detail.... aaan alles gedacht

Gereisd met vrienden in mei 2017

Heel goed pension!

Kitty
16-9-2015

Adres gekregen via toeristenbureau tijdens onze Passau-Wenen fietstocht. Heel aardige gastvrouw. Mooie, schone kamer. Daarnaast is er een overdekte fietsenstalling gelegen aan een binnenplaats, met ook nog overdekt terrasje en een stube, waar je kunt zitten en zelf drinken kunt pakken (later afrekenen). Heel goed ontbijtbuffetje. Enige minpunt: verkeerslawaai door ligging aan doorgaande weg. (wordt volgens gastvrouw op korte termijn verkeersluwer.)

Gereisd met vrienden in september 2015

Erg leuk pension voor fietsers

joke
8-8-2013

Het is een erg leuk pension, ingericht met frisse kleuren, schoon en met vriendelijke bediening. Er is een terrasje met een koelkast en frisdrankautomaat waar je jezelf uit kunt bedienen tegen heel redelijke prijzen. Voor de fietser is er alles, goede stalling, reparatieset, pomp enz.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Martha voor je op een rij gezet:

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Martha in Grein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Martha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.