Hotel Aumuhle

Hotel Aumuhle

Matig

7 reviews over Hotel Aumuhle in het Nederlands

Mooi om te zien, niet fijn om te verblijven

Marijke,
30-6-2017

Hoog in de bergen een hotel aan een drukke weg met weinig aangenaam buitengebied. Kamers is heel erg ruim maar vergeven van vliegen. Geen airco. Kamer 228 heeft heerlijk privé balkon, helaas boven de keuken. Heeft het zwaluwnest met dode zwaluw iets te doen met de vliegen? of komen die op de keuken af?

Druk met de voetballers ( vertrekken vandaag) en de bruiloft (morgen) is er zeer weinig aandacht voor de huidige gasten. Na een klim van 6 km zou je een warm bad verwachten en dan in meer dan letterlijke zin. Kennelijk zijn er hier in de buurt geen andere 4-sterrenhoteks anders had touroperator deze niet geboekt voor de donau fietsreis.

Gereisd met partner in juni 2017

Een wat tegenvallend Hotel

Mark P
14-8-2014

Dit hotel heeft een aantal grote plussen en minnen....

Hierbij een korte opsomming:

- Het personeel is buitengewoon vriendelijk, maakt het echt naar je zin.

- Het eten is lekker, maar niet apart (veel van hetzelfde)

- Ontbijtbuffet is ruim voldoende.

- De eetzaal is extreem ongezellig...(!) tip: bij mooi weer kun je buiten op een leuk terras eten.

- Kamers zijn groot genoeg en netjes onderhouden. De douche is wel erg klein.

- De WC zit apart, dat is prettig.

- Een prachtig binnenzwembad!

- Vaak wordt een van de zalen verhuurd. Eenmaal was er lawaai tot 4 uur 's nachts buiten zonder dat er iets van werd gezegd.

- Mooie omgeving. Let op: het hotel ligt op een berg, dus haast niet te fietsen.

- Er is een mooie Sauna. Opmerkelijk vond ik dat regelmatig mensen tijdens het diner (!) in hun badjas aan tafel verschenen....

Alles afwegende zou ik zelf niet nog een keer terugkomen.

Gereisd met partner in juli 2014

ik heb het gezien

I. van Klaveren
10-7-2013

13 km van grein aan een prachtige bochtige weg, niets te beleven.

Kamers volgens touroperator smaakvol ingericht. Wij hadden een hokje, geen ruimte voor koffers koffers gingen 's nachts het balkon op. Na enkele dagen, na de meeste vaste gasten weg waren, een andere grotere kamer gekregen. Ontbijt heel goed, avondeten kon absoluut beter, gelukkig was er de saladebar. Van de 30 gasten 18 ziek geworden, waardoor weten wij niet..

Gereisd met vrienden in januari 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Aumuhle voor je op een rij gezet:

Gastvrij hotel in de bergen

Jaap
1-10-2012

Een week gelogeerd in dit hotel, wat circa 5 kilometer van het dorp Grein en de Donau ligt. Om driehonderd meter naar boven te fietsen was even schrikken na een dag fietsen. Maar het hotel verzorgt een taxidienst met het dorp Grein, zodat je steeds aan het einde vaneen (fiets-)dag nog omhoog hoeft te fietsen. Gewoon opbellen.

Het hotel zelf ligt aan een weg, welke door veel motorrijders wordt gebruikt. In de omgeving kun je mooi wandelen, maar verder is er niet veel te doen.

De hotelleiding is heel gastvrij en probeert het naar je zin te maken. Ontbijt is voldoende evenals het diner (half-pension). De kamers in het nieuwe deel zijn ruim. Vanuit het hotel een zestal afwisselende fietstochten gemaakt.

Mooi zwembad en fraaie sauna aanwezig. In de winter wordt nog een tweede sauna (in de molen) gebruikt.

Gereisd met partner in augustus 2012

Een heel aardig hotel met ruime kamers, goede bediening en service. Hartelijk personeel. Niet vanuit Grein met de fiets te bereiken! Je wordt afgehaald met een auto met fietsambulance. Niet flexibel om gasten in het dorp op te komen halen dus erg lang moeten wachten.

Het hotel ligt wat saai in de heuvels met een drukke weg erlangs, geliefd door motorrijders. Prijs/prestatieverhouding is in orde.

Gereisd met partner in mei 2010

mooi hotel

vrienden
11-7-2010

Mooi hotel, rustig gelegen aan een hellende weg.

mooie kamers, lekker eten. vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in juli 2010

Geweldig

Lara
25-3-2009

We hebben erg genoten van de gastvrijheid. de prachtige kamer. Eten is smaakvol. Er wordt e.e.a. georganiseerd b.v. fakkelwandeling, apfelstrudel bakken enz. Bovendien is er een sauna, whirlpool en prachtig zwembad.

Gereisd met vrienden in maart 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Aumuhle voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aumuhle in Grein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aumuhle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.