Appartement Inge Gapp

Appartement Inge Gapp

• Ligging t.o.v. pistes8,0

1 review over Appartement Inge Gapp in het Nederlands

Met vrienden

zeer aanbevelenswaardige plek voor het hele gezin

Familie Daniel Wijma
12-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Deze Ferienwoning is zeer ruim en prachtig gelegen in het Hintere Gosaudal. Vanaf de balkons heeft u een magnifiek uitzicht op de Gosaukamm. Het huisje is zeer ruim van opzet en beschikt over alle fasciliteiten die je maar wensen kan. De vriendelijke eigenares maakt het u optimaal naar de zin, tot beddengoed en badlinnen aan toe. In de ruime tuin, zonovergoten, is het goed toeven. Kleine kinderen kunnen zich vermaken op de speeltoestellen. Tuinmeubelen zijn aanwezig. Kortom: een echte aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Inge Gapp in Gosau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Inge Gapp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.