Appartement Elfi

Appartement
9,3

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Elfi voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Elfi in het Nederlands

Zeer goed!

van den Bunt
12-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Verblijf was boven verwachting. Zeer vriendelijke vrouw die zeer behulpzaam was. Zeker een aanrader om heen te gaan. Enige minpunt is dat de afstand naar de piste net te groot is om te lopen.

Appartement staat even buiten Gosau.

Frits Dijkdrenth
1-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

De appartementen 3 in de winter (4e alleen in de zomer) liggen alle op de eerste etage. Het appartement is ruim opgezet. Een zit/slaapkamer met kookgelegenheid, eettafel en TV. Een aparte slaapkamer voorzien van 2-persoonsbed en een grote kast. Hal. Badkamer met wastafel en douche. In de kelder is de mogelijkheid voor het plaatsen van ski's, snowboards en schoenen. In een nevenruimte staat de CV, hier kunnen de handschoenen worden gedroogd. Voor het huis is ruime parkeergelegenheid. Vanaf het huis start een langlauf loipe. Naar de piste moet de auto worden gebruikt. Het dorpje is ongeveer een half uur lopen. Hier bevinden zich oa. een aantal banken, supermarkt, huisarts.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Elfi in Gosau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Elfi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Elfi scoort een 9.33 uit 10 op basis van 2 reviews.