Appartement Bergblick

27 reviews over Appartement Bergblick

• 2017
    10Jeroen28-06-2017

Fantastisch!

Schone kamers waar we in verbleven

Met vrienden

• Oude reviews

10Ria Janssen-Hilhorst31-05-2016

Prima ligging, erg schoon, gezellig ingericht.

De bedden liggen prima. De inrichting is erg compleet en heel erg schoon. In de het souterrain is voor iedereen wat: een bibliotheekje, een kinderspeelkamer, een jeugdruimte, een sauna en ik dacht ook een zwembad, maar ik ben niet overal geweest.
    Het complex ligt vlakbij de piste. Iedere morgen gingen we heerlijk ontbijten tegenover het appartement in de conditorei. Echt een aanrader.

• 10Familie van Vliet14-03-2016

Heerlijke appartementen

Wat een fijne vakantie hebben we gehad. Fijn appartement, vriendelijk en behulpzaam personeel en enorm aardige eigenaar. Komen er al meer dan 10 jaar en verveeld geen seconde.....Zeer mooie omgeving en super skigebied. Er ligt altijd sneeuw. Kijken vanuit ons appartement op de skipiste..... Een aanrader!

Met vrienden

• 9Fam. Snijder29-02-2016

Uitstekend verblijf (wederom)

Een vertrouwd adres. We hebben hier nu inmiddels drie vakanties doorgebracht. Nette en ruime appartmenten, grote balkons met prachtig uitzicht. Het gehele complex bevindt zich vlakbij de piste, veel dichterbij kun je haast niet komen.

Met jonge kinderen

• 10arjen van rijckevorsel07-06-2015

Prima appartmenten op perfecte locatie

Bergblick is een perfecte uitvalsbasis om de prachtige natuur en bezienswaardigheden in de buurt te verkennen. Schoon en met een fantastisch uitzicht. Het personeel is bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. het voelt echt als thuiskomen hier. Veel gezellige restaurants in de buurt waar je eerlijk Oostenrijks eten krijgt voor een prima prijs. Voor de kleintjes is er een leuke speelruimte binnen en buiten.

prima prijs kwaliteitverhouding

• 10Roswitha01-03-2015

schoon, vriendelijk

Heerlijke week doorgebracht. Pistes zijn op loopafstand in een leuk skigebied. De verschillende sauna's van het complex zijn elke dag bezocht. Appartementen waren heel schoon en bij aankomst kan je lekker in je al opgemaakte bed duiken. Leuk gastvrij ontvangst. Top!!

Met oudere kinderen

• 10J.A. Wagemaker04-06-2014

Perfecte plek, zomers en 'swinters

Ruime en gezellige uitvalsbasis, van alle gemakken voorzien. Riant balkon. Extra's voor klein en groot (heel leuk miniparadijs voor kinderen, batmintontafel, sauna). Wij zijn er in de winter geweest (prachtig, en echt in een paar stappen bij de piste!) en nu ook in de meimaand. Heerlijk.
    Ook kast vol goede DVD's. Vervelen lukt niet.

• 10Zoontjes01-06-2014

Prachitge omgeving!!!

Al voor de 3de keer hier geweest en komen zeker nog een keertje terug! Het is daar echt super! De appartementen zijn zeer ruim en schoon. Ideaal voor gezinnen met jonge kinderen. Zeer gastvrij onthaal door de Nederlandse eigenaren, de heer des huizes is zelfs met mijn man naar het ziekenhuis geweest. Prachtige omgeving om te wandelen of mountainbiken in de zomer of te skiën in de winter. Je kunt bijna tot het appartement skiën.

• 10Frans en Ria Janssen31-05-2014

Supergeweldige vakantie in mei

We zijn hier nu al voor de tweede keer en het was weer zo leuk. Het ligt lekker centraal, is keurig verzorgd, ziet er gezellig uit en maakt je meteen blij als je binnenkomt. Wij noemen dat: "Het directe vakantiegevoel!" Tegenover is de bakker, die heeft niet alleen heerlijk brood, maar je kunt er ook heerlijk ontbijten (hebben we de hele week gedaan. Heerlijk!!!) Er zijn zoveel gezellige restaurantjes in de onmiddellijke nabijheid, dat we niet eens gekookt hebben. In het appartement is een droge EN een natte sauna. Na een fikse wandeling in de regen, was het geweldig oppeppend om daar weer warm te worden. Ook hebben we de kinderspeelkamer gezien. Zo leuk en knus!! Er is een glijbaantje, een echt kinderchaletje, een klimwandje een echte boekenhoek met zitzakken(fatboys).En ook voor de wat grotere kinderen is er een ruimte om te tafelvoetballen, te schaken en zelfs te tafeltennissen. We komen ook nog een keer terug met de kleinkinderen, maar met z'n tweeën was het ook erg aangenaam.

• 9Marieke26-02-2014

Fantastische plek!

Bergblick is een prachtig appartement. Het ligt heel centraal en aan de piste. Kilometers pistes zijn super en de kwaliteit is ook erg goed. De appartementen zijn ruim en er zijn veel mogelijkheden voor de kinderen (speelkamer e.d.). Echt top voor elkaar!

De omgeving bij Gosau is heel erg mooi! Dus ook voor niet skiërs en in de zomer kun je er heerlijk op vakantie. Uitjes naar Salzburg e.d.! Prachtig!

Met jonge kinderen

4 tips over Appartement Bergblick

• Frans en Ria Janssen, 31-05-2014

We hadden alles wat je nodig kunt hebben op vakantie. Er zijn heel veel attracties in de omgeving: Bad Ischl, de zoutmijnen, de Gosausee, de Postalm, enz. Genoeg voor een maand.

• J.A. Wagemaker, 04-06-2014

Ga lekker aan de overkant van de straat ontbijten (terasje of binnen) of haal er je verse broodjes.

• Annette, 26-02-2013

Skiverhuur Bertl zit naast het apt complex, heel handig. Deze is ook minder druk en vriendelijker dan de skiverhuur bij de skipiste. Skischool Gosau is prima en je kunt evt per dag les bijboeken. Ook gaan ze tussen de middag met de kinderen ergens lunchen zodat ze langere tochten kunnen maken.

0 vragen over Appartement Bergblick

Appartement info