Vakantie in Freistadt

We hebben een aantal aanbieders voor Freistadt voor je op een rij gezet:

Reviews over Freistadt

• 7Jeltje11-09-2013

Sfeervol

Ook wij zaten in Tsjechië, en na een dagje Mauthausen besloten we op een zwoele zomeravond in Freistadt iets te gaan eten. Wij hebben het ervaren als een erg sfeervol stadje met prachtige huizen. Je kunt goed zien dat het een beschermd dorpsgezicht is, er is echt aandacht besteed aan de aankleding. Op het gezellige dorpsplein kun je leuk een terrasje pakken, wij hebben daarna wat rondgewandeld. Er is een klein slot en twee kerken (waarvan een kleine erg oud) die je kunt bekijken. Er is een leuke speeltuin voor de kinderen in het park achter het slot. Heerlijk stadje voor een zomeravond, wij vonden het wel de moeite waard!

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

augustus 2013

• 6Marc08-08-2013

Nah Ja

Het zou een leuk stadje zijn om te bezoeken. Ok, het was warm, en ja het blijven Oostenrijkers, maar om hier nu apart naar toe te rijden... We waren zuid tsjechie op vakantie, en zijn van daar uit even de grens over gewipt. Het was ons de moeite niet waard, en heb daar niets gezien of beleeft wat de moeite waard zou zijn om de beoordelings website lezer te adviseren eens te gaan kijken.

• 6Sfeer in stad
    • 6Omgeving