Vakantiehuis Huber

Met vrienden

wat een uitzicht

E van der Ende
7-10-2017

Zo mooi gelegen aan de Donau. Rustig. Heel landelijk op een werkende boerderij.

Accommodatie eenvoudig, maar van alle gemakken voorzien.

Grandioos gelegen

Elke
16-9-2011

De kamer en de vakantiewoning die wij hadden waren erg ruim. Van alle gemakken voorzien. De accommodatie is direkt aan de Donau gelegen. Daardoor mooi uitzicht omdat het pand wat hoger gelegen is.

Het ontbijt werd gebracht naar de vakantiewoning en was echt goed.

Ook de douche was ruim en alles was heel schoon.

Voor 12,50 per persoon kan je er al overnachten. Het ontbijt is niet echt duur en zijn geld echt waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Huber in Engelhartszell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Huber zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.