Hotel Oase

Kleine hotelsWeer vandaag23°13°
Hotel Oase

We hebben een aantal aanbieders voor Oase voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Oase in het Nederlands

2006

Je zoekt in Bad Ischl om dit hotel, blijkt het helemaal te

Hille Morel van Mourik
9-10-2006

Je zoekt in Bad Ischl om dit hotel, blijkt het helemaal ver buiten Bad Ischl te liggen. Toch een prachtige ligging, bij een rivier/beek in de buurt en tussen de bergen. Prachtig! Het eten 's ochtends was niet al te best. Het eten wat niet opging, werd elke dag weer neergelegd en niet vervangen! Dat begon er erg vies uit te zien. De boordjes waren wel vers. Verder zijn de kamers netjes en het personeel aardig.

Gereisd Met partner in augustus 2006

• RokenToegestaan

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Ticket service

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oase in Bad Ischl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oase zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.