Pension Bergblick

3.5Onvoldoende

Oostenrijk, Oberösterreich, Bad Goisern

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Bergblick?

3.5Onvoldoende

2 reviews over Pension Bergblick

• 2017
    1johan12-09-2017

Onvriendelijkste en vettigste oostenrijker

Bij aankomst was er niemand aanwezig, na enkele telefoontjes zou er binnen 2 uur iemand komen openen. Algemene indruk was al slecht, veel onkruid op terras en lang niet meer opgeruimd. nadat we kennis hadden gemaakt met de onvriendelijke eigenaar konden we als avondmaal kiezen tussen goulasch met knoedel of een stoofpannetje, wij kozen voor het pannetje wat naderhand goulasch met aardappelen te bevatten. Kamer was zeer vuil en de badkamer nog erger, schimmel in bad en ook nog restjes haar van vorige bezoekers. Niet verwonderlijk dat er buiten onszelf nog maar 1 koppel was. S' morgens ingepakt en vertrokken alhoewel we betaald hadden voor 2 nachten. Nooit meer!

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in september 2017

• Oude reviews

6van der pol02-08-2013

plek was prachtig

kamers zeer eenvoudig niet rookvrij in het hotel Het uitzicht was prachtig ook de omgeving was heel erg mooi een rustige omgeving de weg er heen was erg smal Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam prijs en kwaliteit had te wensen over Er is een restaurant zeer eenvoudig je kon niet kiezen eten wat de pot schaft geen groente het eten viel erg tegen.Ook het ontbijt was eenvoudig 3 stukjes oud brood geen eitje jus orange zat geen smaak aan.ook geen fruit. De kamers waren schoon en werden volgens mij regelmatig schoongemaakt.Er ontbrak op de 1 persoons kamer een stoel ook waren er geen overgordijnen en een glas ontbrak zeer summier. de televisie was heel erg klein weinig zenders. de kinderen kunnen er rustig spelen .

• 8Ligging t.o.v. pistes

• Balkon / terrasEigen Balkon
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
      • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats