Reviews over Aspach

Veelzijdig familiehotel

Hans & Ria,
    27-10-2010

Leuke kennismaking met informatie, een drankje en andere gasten op de dag van aankomst. Wij herkennen niets van hetgeen hiervoor beschreven.Een nette kamer,

keurige grote badkamer, het hotel beschikt over een mooi saunacomplex met 2 sauna's, een stoombad en rustruimte / balkon. tijdens het onbijt werd het lunchpakket voor ons gemaakt. Het diner was iedere dag heerlijk, bij het ontbijt kun je aangeven welke van de 3 hoofdgerechten je voorkeur heeft! Er werd iedere avond gevraagd of men het hoofdgerecht al mocht serveren.

Kortom wij hebben hier een super vakntie gehad!

Gasthof Danzer is een keurig familiehotel, waar het alles

Rien Heesakkers,
    8-8-2006

Gasthof Danzer is een keurig familiehotel, waar het personeel alles doet om het de gasten naar de zin te maken. De kamers zijn ruim en schoon. De badkamer zag er prima uit. In het hotel is een zwembad en sauna aanwezig. De maaltijden zijn geen culinaire hoogstandjes, maar zonder meer goed. Elke dag kan uit drie hoofdgerechten worden gekozen.

Voor fietsers is het een prima omgeving. De Inn en de Donau liggen binnen bereik en in de omgeving kan eveneens worden gefietst. In het laatste geval moet wel met een heuveltje rekening worden gehouden.

Erg gastvrij,behulpzaam, ruime kamers,voldoende aan de van

Lineke,
    7-5-2006

Erg gastvrij,behulpzaam, ruime kamers,voldoende parkeergelegenheid aan de achterzijde van het hotel. Aspach is een klein dorpje waar niet zoveel te beleven valt, maar omgeving is prachtig.Er zijn kamers met en zonder balkon. Kamers aan de voorzijde liggen het gunstigst wat de zon betreft.

Kortom een heerlijk hotel, met hele leuke fietsmogelijkheden,fietsen kunnen binnen worden gestald.