Hotel Alpenhotel

8.3Fantastisch

Oostenrijk, Oberösterreich, Altmünster

Op vakantie geweest naar Alpenhotel?

8.3Fantastisch

• Kinderopvang
  • Sauna

8 reviews over Hotel Alpenhotel

• 10jopie van der gracht27-07-2013

wat een topper

wij waren meteen groep goed ontvangen koffer service leuk personeel goed eten mooie omgeving kamer op de derde verdieping goed uitzicht op het meer wij willen dit hotel bij iedereen aanraden

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 8Paula03-09-2012

4*hotel, maar eerder 3* hotel

Het hotel is inderdaag mooi gelegen aan de Traunsee, onze kamer keek hierop uit. Voor een drankje s'avonds moest je elders je heil zoeken, want een bar was er niet of in het donker op het terras gaan zitten. De inrichting van het hotel is simpel, geen 4* waard. Via het arrangement mochten wij bij Das Seehotel Traunsee gaan eten en dat is pas werkelijk een 4*hotel. Ook het eten was daar een stuk beter. Voor de rest was het er heerlijk , gefietst naar Gmunden en langs het meer De Salzkammergut is helemaal geweldig. Komen zeker terug, maar dan aan een ander meer.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Kees en Rita10-08-2012

Mooi gebied en prima hotel

het personeel is heel vriendelijk en attent. Wij hadden een kamer met uitzicht op de Traunsee geboekt en dat was zeker de moeite waard. Het is een mooi gebied met veel meren in de omgeving. We hebben heerlijk gegeten. Elke dag een 4 gangen diner en keuze uit vlees,vis of vegetarisch.Het enige minpuntje was dat onze badkamer aan vernieuwing toe was. Verder hebben we hier een heerlijke week gehad.Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Ad & Yvonne13-06-2011

Vriendelijk hotel met een prettige sfeer

Alpenhotel Altmünster beschikt over eigen gratis parkeerplaatsen, een hele goede keuken met op zondag zelfs een 6 gangen gala diner, door de weeks een 4 gangen keuze menu. Vlak bij de Traunsee en het gezellige toeristenplaatsje Gmünden (ca 45 minuten wandelen).

Gereisd met partner in mei 2011

• 9nel en chris timmer29-07-2009

Prima hotel voor redelijke prijs

De prijs-kwaliteitsverhouding is prima. Enige nadeel is drukke verkeersweg aan de voorzijde. 's Nachts (22.00 tot 06.00 uur) hadden wij daar geen last van. We hadden kamer met balkon aan voorzijde met prachtig uitzicht over Traunsee. Achterzijde niet aan te bevelen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitgebreid en goed ontbijtbuffet. Diner 4 gangen en prima verzorgd. Dit hotel hadden wij via een touroperator geboekt en was goedkoper dan rechtstreekse boeking. Daarnaast nog aanbod 7=6.

Gereisd met partner in juli 2009

• 8Fam. Hille27-07-2009

Vriendelijk personeel

Het hotel is een goed hotel met goede keuze in ontbijt en 4-gangen avondeten. De porties waren soms aan de kleine kant maar voor ons genoeg. De ligging is niet ideaal omdat er een vrij drukke weg voorlangs loopt. Het personeel is erg vriendelijk. Het is niet echt een hotel om met kinderen naartoe te gaan. Wij hadden onze 8-jarige zoon mee en hadden daarom een ruimere kamer gekregen. Het merendeel van de kamers is echter geschikt voor twee personen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8Willy Companjen27-02-2008

Het hotel ligt mooi maar heeft veel kamers zonder balkon met meerzicht wat wel jammer is. Het ontbijt was redelijk maar het avondeten ronduit zuinig soms helemaal geen vlees wat voor een vakantie toch wel aan de krappe kant is. Verder goed. Keurige kamer.

Gereisd met partner in juli 2006

• 6Gijs21-02-2007

Fijn hotel, fantastisch uitzicht op de Traunsee met Traunstein: indien kamer aan de voorzijde van het hotel. Erg goede bediening, erg gastvrij. Minpunt is de verkeersweg voor de deur, erg veel last van het verkeer. Maar als dat geen bezwaar is dan is dit een meer dan goed hotel. En we kunnen het weten want we zijn er 5 achtereenvolgende jaren geweest

Gereisd met partner in juli 2005

Hotel Alpenhotel info