Hotel Almesberger

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Almesberger voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Almesberger

Top Wellnesshotel im Böhmerwald!!!

Sabine Bauer
24-9-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

TOP Wellnesspalast im Mühlviertel!!!

Der Wellnessbereich sucht seinesgleichen und auch die Behandlungen sind ein Traum.

Kann dieses Hotel nur jedem weiterempfehlen der seine Seele einmal ein paar Tage "baumeln" lassen möchte.

Personal ist sehr freundlich und das Essen ... Ein Traum!!!

Wir werden auf jeden Fall wieder kommen. Und können das Hotell zu 100% weiterempfehlen!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Almesberger in Aigen-Schägl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Almesberger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Almesberger scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.