Reviews over Zwettl

genieten van mooie bossen, rust en heerlijk eten

fam. Veerman,
    14-2-2016

Ik ben bekend in de buurt, want mijn vader is in het Waldviertel geboren! Maar er komen al veel toeristen de laatste jaren. Je kan urenlang door het bos lopen zonder iemand tegen te komen! De natuur en omgevong zijn schitterend!!! Het is er heuvelachtig. Leuke kleine dorpjes rondom. Maar Zwettl is toch wel een erg leuke kleinstad. De mensen zijn vriendelijk, ook al is hun dialect soms moeilijk te verstaan. Wij zijn Bourgondiers en houden van lekker eten! Nou dat vonden we daar. Ik heb menig recept opgeschreven van de plaatselijke cuisine. Naast rust en wellness vindt U er ook genieg marktjes en braderieen en andere activiteiten. In de zomer kunt U zelf bosbessen plukken of later paddestoelen zoeken en s'winters heerlijk langlaufen of skieen. Een heel gevarieerde streek, nog niet commercieel! Een aanrader!

Zwettl scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews