Reviews over Zeillern

Zeker voor herhaling vatbaar

Dick Bruinenberg,
    11-10-2012

Zeillener-Ferienhof ligt in het Mostviertel (Nieder Österreich). De plaats ligt op 8 km afstand van de Donau. De regio biedt goede mogelijkheden om te fietsen langs de rivieren de Donau,Enns of de Ybbs.

De appartementen ( 2 tot 5 pers) zijn ondergebracht in een traditionele boerderij met rondom prachtig uitzicht. De boerderij staat te midden van allemaal oude fruitbomen. De eigenaar maakt van eigen fruit op ambachtelijke wijze heerlijke schnaps en likeuren. Het echtpaar is bijzonder gastvrij en bieden kinderen de mogelijkheid om met de dieren en het landleven kennis te maken.

De appartementen zijn volledig ingericht en zien er prima uit. Al met al Zeilleren-Ferienhof biedt een aangenaam verblijf en de regio heeft voldoende mogelijkheden voor uitstapjes o.a. naar Melk (wereldberoemde stift), Steyer (de oudste stad van Oostenrijk), Maria Zell, Dürnstein en Krems, enz. Ook Wenen is van hieruit prima te bezoeken.