Hotel Wienerwaldhof Rieger

Hotel Wienerwaldhof Rieger

8.7Fantastisch

Oostenrijk, Niederösterreich, Tullnerbach

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Wienerwaldhof Rieger voor je op een rij gezet:

• Sauna

18 reviews over Hotel Wienerwaldhof Rieger

• 2019
    9Janny Kwant31-12-2019

Prima hotel. Wij waren hier met een busgezelschap van Effeweg tijdens de kerstdagen. Nette en schone kamers en goede bedden. Het ontbijt was ruim voldoende en gevarieerd. Voor ons gezelschap was een vast menu samengesteld maar we konden evengoed kiezen uit 2 hoofdmaaltijden. Dit alles keurig verzorgd en lekker eten. Tijdens kerstavond kregen we een 4 gangendiner zeer luxe en smakelijk. Aan het eind van deze avond kwam het voltallige personeel samen met ons Stille Nacht zingen , wat een heel aparte en sfeervolle ervaring was. Wegens tijdgebrek hebben we geen gebruik gemaakt van het zwembad maar dat zag er vanbuitenaf ook goed uit. Ook kun je in de omgeving goed wandelen . Al met al raden wij dit hotel zeer aan.

Gereisd met vrienden in december 2019

• Oude reviews

6John Starosciak27-05-2017

30 km buiten Wenen

Ogenschijnlijk prachtig hotel op idyllische locatie. Maar schijn bedriegt. Er is geen lift, de badkamers zijn aan een update toe en het personeel is gejaagd. Het ontbijt is goed, royaal en je kunt je eigen eitje koken. Waar zie je dat nog. Dochter Rieger is voorkomend en vriendelijk. Maar dat was ook de enige van het personeel. Pa Rieger is nors en weinig spraakzaam.

Familie Rieger., Inhaber, 13-12-2018

Sehr geehrter Herr Starosciak! Vielen Dank für Ihre Bewertung. Schade, dass wir Ihre Erwartung nicht erfüllen konnten. Unser Haus Heinratsberg verfügt über einen Aufzug. Familie Rieger & Teaml ist immer bestrebt auch in stressigen Situationen all Ihre Wünsche zu erledigen. Frau Hanni & Franz Rieger Junior stehen Ihnen gerne mit Rat & Tat zur Seite. Mit gastfreundlichen Grüßen,

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 7elske17-09-2016

Gedateerd

Het hotel ligt prachtig in de natuur en voor groepen uitstekend .De kamers zijn een beetje gedateerd , hoewel ik begrepen heb dat er druk gerenoveerd wordt .Zo wordt er gewerkt aan een lift .Het ontbijt was uitstekend en ook het diner was goed .Er was ook keuze in vegetarisch .Er is een zwembad en een fitness ruimte

Johanna Rieger, Inhaber, 13-12-2018

Sehr geehrte/r Elske! Zunächst vielen Dank, dass Sie sich Zeit für eine Bewertung genommen haben. Wir nehmen jede Kritik sehr ernst und haben inzwischen auch Einiges auch getan. Auf ein baldiges Wiedersehen im schönen Wienerwaldhof. Mit gastfreundlichen Grüßen, Ihre Familie Rieger & Team.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 8Dick19-05-2014

Prima hotel voor korte vakantie

Fraai gelegen hotel. Hoog gelegen, met prachtig uitzicht, in het Irenental (Wienerwald). Rondom hotel zijn bewegwijzerde wandelingen te maken. Wij waren daar met een busgezelschap. Ontbijt in buffetvorm. Meer dan voldoende. Speciaal diner voor ons gezelschap. Dagelijks keuze uit 2 soepen. Saladebar. Voor de hoofdmaaltijd is er keuze uit wel of niet vegetarisch. En een toetje. Alles bij elkaar meer dan genoeg. Elke dag smakelijk en gevarieerd. Voor ‘gewone’ gasten is er een uitgebreide kaart. Kijk wij hadden een niet te dure busreis geboekt en dan is dit hotel zijn 3 sterren meer dan waard. Vriendelijk personeel. Directeur Rieger kwam ons persoonlijk welkom heten en aan het einde ook weer persoonlijk afscheid. Hotel ligt afgelegen, echter is er een bushalte voor de deur. Beneden in het dorp is er een regelmatige treinverbinding met Wenen. Sauna en zwembad aanwezig met zonneterras. Kamers zijn schoon en verzorgd. Voor 5 nachten is dit een prima hotel.

Johanna Rieger, Inhaber, 13-12-2018

Sehr geehrter Dick! Wir bedanken uns zunächst für Ihre gute Bewertung. Empfehlen Sie uns gerne weiter. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen. Mit herzlichen Grüßen, Ihre Familie Rieger.

Gereisd met vrienden in april 2014

• 3kelly06-12-2013

mooie plek maar niet geschikt voor groepsreis en

Mooi hotel wel erg afgelegen dus je bent afhankelijk van een auto of taxi het personeel is erg onvriendelijk ik ben met mijn oma mee geweest op een groep reis wij zijn niet mee gegaan op de excursies wij zijn een dag in wenen geweest en 1 dag bij het hotel om 15:00 zaten wij een spelletje te spelen in de bar en werden we er uitgezet omdatnze zogenaamd moesten schoonmaken maar we waren nog niet buiten of het eten voor het personeel en de baas werd klaar gezet rond uit belagelijk om 22:00 werden we ook al er uitgezet maar de kamer was prachtig en de omgeving is prachtig maar ben het personeel is rond uit slecht

Sehr geehrte Kelly!

Zunächst vielen Dank, dass Sie sich Zeit für eine Bewertung genommen haben. Wir nehmen jede Kritik sehr ernst und inzwischen hat sich auch Einiges bei uns getan. Vielleicht geben Sie unserem Wienerwaldhof-Team nochmal eine Chance.

Mit gastfreundlichen Grüßen, Ihre Familie Rieger & Team

Gereisd met vrienden in november 2013

• 8Marijke07-10-2013

Voor herhaling vatbaar en zeer aan te bevelen

Begin september in dit hotel geweest. Mooie kamer, zag er schoon en verzorgd uit. Uitgebreid ontbijtbuffet en ook het avondeten gevarieerd en smakelijk. Het personeel was correct en vriendelijk. Kortom een heel fijn verblijf in een goed hotel.

Sehr geehrte Marijke!

Wir bedanken uns zunächst für Ihre gute Bewertung.

Empfehlen Sie uns gerne weiter. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen.

Mit herzlichen Grüßen, Ihre Familie Rieger.

Gereisd met vrienden in september 2013

• 0Van meurs 15-06-2013

Mooi gelegen, voor herhaling vatbaar

Jammer dat het voor een weekend net iets te ver is...

Johanna Rieger, Inhaber, 13-12-2018

Sehr geehrte Familie van Meurs! Vielen lieben Dank für Ihre gute Bewertung.

Empfehlen Sie uns gerne weiter. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen im schönen Wienerwaldhof. Mit herzlichen Grüßen, Ihre Familie Rieger.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 4andré26-05-2013

superslecht!!

hotel wienerwaldhof in Tullnerbach is gelegen op een afgelegen plaats op een heuvel, ver weg van een stad of dorpje, als je met een busgezelschap bent moet je wel aan alle excursies deelnemen wil je niet in een afgelegen hotel zitten waar niets te doen is. De Alte herr Frans Rieger is een zeer nukkige man die je afblaft en waar geen lachje van af kan, meerdere gasten werden door hem afgesnauwd. Het eten is constant hetzelfde, geen variatie in ontbijt en ook diner is ver onder de maat. De kamers dateren uit de jaren 60/70 slaap je in het gebouw met zwembad, stink alles naar de gloor. De onvriendelijke obers wensen aangesproken te worden met "Herr Ober" en "vergissen" zich regelmatig met de rekening, er wordt verwacht dat je om de haverklap afrekent, omdat te voorkomen, betaal alles contant! Voor kinderen is er totaal niets te doen, geen speeltoestellen of voetbalveldje, helemaal niets! Als je 's avonds om 11 uur terug komt van een excursies is de bar gesloten.

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 8Jan van Berlo04-04-2012

Zeer mooie ligging,goed onderhoude hotel

De accomodatie is goed en licht in een mooie omgeving.Veel gelegenheid om te wandelen. Het personeel is niet atijd even vriendelijk, wel behulpzaam.Het eten was met de groep welredelijk maar weing variatie. Ook de tafels en banken stonden wel dicht bij elkaar.Er is ook nog een sauna en een zwembad bij.

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 9wilmie31-12-2011

aanrader

mooi hotel, prachtige ligging , eten was er prima , niets mis mee.

Gereisd met vrienden in december 2011

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsApotheek, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Ticket service

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht