Camping Donauparksterstersterster

55 reviews over Camping Donaupark

• 2019
    9Hezerkes18-08-2019

Prima camping

Leuke camping,ideaal voor Wenen te bezoeken. Bij aankomst alles prima geregeld met de glimlach, onze kampeerplaats was ruim genoeg en alles was in orde, de douches en toiletten waren steeds proper,en in het restaurant kan je lekker eten voor een matige prijs en is ook gezellig. Er heerste ook een hele gemoedelijke sfeer op de camping, je kan vrij gebruik maken van het prima verzorgde natuurbad langs de camping, ook fijn om te fietsen langs de Donau naar het zeer mooie stadje Tulnn met leuke winkels en terrassen.Ook de rondvaart vanaf de camping met de bus en gids is zeker aan te bevelen, zo zie je al vele mooie plekken in Wenen op één dag .Wij hadden hier een geweldige vakantie en zijn zeer tevreden, bedankt Donaupark

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 4Jan11-07-2019

Nooit meer

De camping valt erg tegen. De plaatsen hebben de vorm van een pizza punt en zijn klein. Sanitair is matig, mengkranen werken niet goed en er zit schimmel in de douches. WiFi is gratis maar is slecht of helemaal niet bereikbaar. In het restaurant wordt er zonder te vragen andere mensen aan je tafel gezet. De. Camping ligt bij een meertje/natuurgebied en heeft daardoor veel overlast van (steek) muggen ook overdag. De camping eigenaar is een vervelende en agressieve man die weinig respect voor zijn gasten heeft (zeker als hij gedronken heeft). Dit alles is voor ons een reden om hier niet meer terug te komen.

• 3Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 5De hr Verbruggen29-06-2019

NOOIT MEER

Hert sanitair op de camping prima, maar de plaats die wij toegewezen gekregen was niet goed, en boom met zoveel zaadjes die de hele dag op je tent vielen of het regende, en hij alles bleef kleven ook op de auto, een verzoek om een andere staanplaats werd geweigerd, en van de een op andere dag werden we ingesloten door een Oostenrijkse Camperclub zo'n 25 stuks, en daar stonden wij als enige Nederlanders, tussen met een tussen ruimte van 1,5 meter dag uitzicht ze bleven 5 dagen, maar geen andere plaats voor ons, dus de leiding wordt bedankt, jammer dat we hadden gereserveerd anders waren we spoorslag vertrokken en geen 19 dagen gebleven, dus voor ons geen Donau campings meer. plek G 12 is slecht.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Robert13-01-2019

zeker voor herhaling vatbaar!

Camping Donaupark Tulln Is een leuke plek om naar toe te gaan als je Wenen wilt verkennen, van fietsen houd en zwemmen. Ook kan je goed de buurt verkennen daar. Frans is altijd bereid om je te helpen als zijn personeel dat al niet lukt. als je van te voren reserveert houden ze goed met je wensen rekening. Niet alle plaatsten zijn zo groot dat onze caravan er op past, maar er zijn wel plekken daar waar het wel gaat. Als je een fiets wilt huren kan dat daar ook, en je hebt veel fietspaden waar je zeer makkelijk kan rijden. Als je wat wilt eten in het restaurant moet je wel van te voren reserveren, omdat het eten daar goed is zit het meestal vol. Zwemmen kan in het meer naast de camping. Sanitair is top, en je hebt altijd warm water. Alles was schoon en wordt goed onderhouden. Als je daar komt heb je echt een welkom gevoel. Afgelopen jaar hebben ze zelfs prijzen gewonnen. U moet zeker de fietstochten meemaken die ze organiseren.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 2018
    8Fam. Boerma06-08-2018

Fijne camping, wij kiezen niet meer voor deze omge

Sanitair is echt super goed en netjes. Rustige camping, mooie veldjes. Ons viel de omgeving wat tegen. Varen was lastig vanaf Tulln en er waren geen bergen, vlakke omgeving. Camping erg gericht op uitstapjes naar Wenen. De camping zelf is prima, wij hebben genoten.

• 10Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 3Gulpers23-07-2018

Grüß Gott und niemals wieder

Camping bij Wenen. Veel ongedierte, muggen en steekvliegjes... Zeer kleine plekken en dus niet mogelijk caravan volledig neer te zetten... advies: niet heen gaan.

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Theunissen G10-03-2018

Mooie camping, ideale ligging.

Mooie ligging aan de Donau, goede indeling van de camping in cirkelvormige terreinen. Vanaf de camping zo beginnen aan fietstocht langs de Donau. Vanuit Tulln is Wenen binnen half uur per trein bereikbaar. Ideaal.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2016

• Oude reviews

8Irna08-09-2017

Ruim opgezette camping met uitstekende service

We zijn er 2 weken geweest (van tevoren geboekt). Mooie ruime plaatsen, goed en schoon sanitair. Kookgelegenheid voor kampeerders. Vriendelijk personeel. Voor onverwacht bezoek werd door de receptie overnachtingen op de camping geregeld (was erg fijn). Elke dag ruime keus uit verse broodjes, compleet ontbijt is zelfs te bestellen. Busreizen naar Wenen zijn prima geregeld. Restaurant op de camping is goed, echter te weinig capaciteit qua tafels en personeel. Echter een prima restaurant in een hotel vlakbij (naast de Spar). Op loopafstand treinstation. Kortom, wij hebben het uitstekend naar de zin gehad en komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juli 2017

• 7b_neehoff16-08-2017

Alleen voor een overnachting

Het valt onder Top campings dat is volgens ons ver van de werkelijkheid. We hebben hier 3 dagen gestaan, voor ons lang genoeg als we terug komen dan alleen voor een overnachting. De veldjes zijn in een punt vaak van 5 meter naar 8 meter max. daardoor heb je geen privé je zit steeds op het bord van je buren te loeren. Dit kan als je de camping als overnachtingcamping zou gebruiken. Maar dat is niet het doel van een Top camping waar je, je vakantie wil door brengen. Het is niet geschikt voor kinderen en pubers er is domweg niets te doen een dooie boel. Broodjes kun je halen van 7.30 tot 9.00 uur helaas was ik er om 8.45 en alles was reeds verkocht. Ook het restaurant naast de camping houd geen rekening met camping gasten. Vaak is deze de hele week al vol geboekt dus probeer daar maar een plaats voor 2 man te krijgen. Ik moet toe geven we hebben een avond een plaats gekregen en het eten was goed. Advies ga heerlijk eten bij de tennisbaan op looptafstand naast de camping goed eten en altijd plaats, voor broodjes zit de Spar op loopafstand 5 min.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8fam. Smit13-08-2017

Rustige uitvalsbasis voor Wenen

De vaak kleine kavels zijn als taartpunten vormgegeven en dat levert de nodige problemen op: de voorkant van de kavels is te krap voor de meeste kampeermiddelen. Zeker als er ook nog een boom op staat. Wij stonden daardoor op sommige dagen echt ouderwets schots en scheef scheerlijn aan scheerlijn. Maar omdat het ook een doorgangscamping is, was dat niet echt een probleem. Ons 'pleintje nr E' had allemaal hoge bomen, wat bij regendagen niet prettig is. Prima sanitair. Vriendelijk beheer. Campingrestaurant te druk om rustig te eten. Het gratis natuurzwembad (Aubad) naast de camping is schoon en heerlijk zwemwater. Geen verkeersoverlast, Spar supermarkt vlakbij. Wij gingen met de auto naar P+R Heiligenstad in Wenen, vandaar met de metro de stad in. Excursie vanaf de camping met de bus naar Wenen voor stadsrondrit met een gids is een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2017

3 tips over Camping Donaupark

• Reinald, 14-07-2014

Neem een weekkaart voor de trein naar Wenen. Kost ongeveer 40 euro p.p. en je hebt dan alle Ov vervoer naar Wenen en in Wenen. Heerlijk om wenen te bezoeken. Mensen op de camping hadden het ook over prachtige fietsgebieden in de natuur en omgeving van de oostenrijks laaggebergtes, mooi voor beginnende sporters

• Silla, 16-09-2013

Fietsen langs de Donau is goed te doen. Tulln is een leuke plaats met een groot plein met terrasjes en een overdekt winkelcentrum.

• Jan-Willem Franssen, 15-07-2013

Je moet echt naar Taverne2 op camping Donaupark, goed eten van BBQ en lekker bier super vriendelijk personeel

1 vraag over Camping Donaupark

• Elke, 17-05-2016

Openbaar vervoer naar Wenen

Hoe is het openbaar vervoer van de camping naar Wenen geregeld. Wat zijn de kosten?

Camping Donaupark info

• Aantal sterrensterstersterster