Camping Donaupark

Weer vandaag10°-1°
Camping Donaupark
7,2

51 reviews over Camping Donaupark in het Nederlands

zeker voor herhaling vatbaar!

Robert,
13-1-2019

Camping Donaupark Tulln Is een leuke plek om naar toe te gaan als je Wenen wilt verkennen, van fietsen houd en zwemmen. Ook kan je goed de buurt verkennen daar.

Frans is altijd bereid om je te helpen als zijn personeel dat al niet lukt. als je van te voren reserveert houden ze goed met je wensen rekening. Niet alle plaatsten zijn zo groot dat onze caravan er op past, maar er zijn wel plekken daar waar het wel gaat. Als je een fiets wilt huren kan dat daar ook, en je hebt veel fietspaden waar je zeer makkelijk kan rijden. Als je wat wilt eten in het restaurant moet je wel van te voren reserveren, omdat het eten daar goed is zit het meestal vol.

Zwemmen kan in het meer naast de camping. Sanitair is top, en je hebt altijd warm water. Alles was schoon en wordt goed onderhouden. Als je daar komt heb je echt een welkom gevoel. Afgelopen jaar hebben ze zelfs prijzen gewonnen. U moet zeker de fietstochten meemaken die ze organiseren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Sanitair is echt super goed en netjes. Rustige camping, mooie veldjes.

Ons viel de omgeving wat tegen. Varen was lastig vanaf Tulln en er waren geen bergen, vlakke omgeving. Camping erg gericht op uitstapjes naar Wenen. De camping zelf is prima, wij hebben genoten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Grüß Gott und niemals wieder

Gulpers,
23-7-2018

Camping bij Wenen. Veel ongedierte, muggen en steekvliegjes... Zeer kleine plekken en dus niet mogelijk caravan volledig neer te zetten... advies: niet heen gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Vacanceselect

Mooie camping, ideale ligging.

Theunissen G,
10-3-2018

Mooie ligging aan de Donau, goede indeling van de camping in cirkelvormige terreinen. Vanaf de camping zo beginnen aan fietstocht langs de Donau. Vanuit Tulln is Wenen binnen half uur per trein bereikbaar. Ideaal.

Gereisd met partner in juni 2016

We zijn er 2 weken geweest (van tevoren geboekt). Mooie ruime plaatsen, goed en schoon sanitair. Kookgelegenheid voor kampeerders. Vriendelijk personeel. Voor onverwacht bezoek werd door de receptie overnachtingen op de camping geregeld (was erg fijn). Elke dag ruime keus uit verse broodjes, compleet ontbijt is zelfs te bestellen. Busreizen naar Wenen zijn prima geregeld. Restaurant op de camping is goed, echter te weinig capaciteit qua tafels en personeel. Echter een prima restaurant in een hotel vlakbij (naast de Spar). Op loopafstand treinstation. Kortom, wij hebben het uitstekend naar de zin gehad en komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juli 2017

Alleen voor een overnachting

b_neehoff,
16-8-2017

Het valt onder Top campings dat is volgens ons ver van de werkelijkheid.

We hebben hier 3 dagen gestaan, voor ons lang genoeg als we terug komen dan alleen voor een overnachting.

De veldjes zijn in een punt vaak van 5 meter naar 8 meter max. daardoor heb je geen privé je zit steeds op het bord van je buren te loeren. Dit kan als je de camping als overnachtingcamping zou gebruiken. Maar dat is niet het doel van een Top camping waar je, je vakantie wil door brengen.

Het is niet geschikt voor kinderen en pubers er is domweg niets te doen een dooie boel.

Broodjes kun je halen van 7.30 tot 9.00 uur helaas was ik er om 8.45 en alles was reeds verkocht.

Ook het restaurant naast de camping houd geen rekening met camping gasten. Vaak is deze de hele week al vol geboekt dus probeer daar maar een plaats voor 2 man te krijgen. Ik moet toe geven we hebben een avond een plaats gekregen en het eten was goed.

Advies ga heerlijk eten bij de tennisbaan op looptafstand naast de camping goed eten en altijd plaats, voor broodjes zit de Spar op loopafstand 5 min.

Gereisd met partner in augustus 2017

Rustige uitvalsbasis voor Wenen

fam. Smit,
13-8-2017

De vaak kleine kavels zijn als taartpunten vormgegeven en dat levert de nodige problemen op: de voorkant van de kavels is te krap voor de meeste kampeermiddelen. Zeker als er ook nog een boom op staat. Wij stonden daardoor op sommige dagen echt ouderwets schots en scheef scheerlijn aan scheerlijn. Maar omdat het ook een doorgangscamping is, was dat niet echt een probleem. Ons 'pleintje nr E' had allemaal hoge bomen, wat bij regendagen niet prettig is. Prima sanitair. Vriendelijk beheer. Campingrestaurant te druk om rustig te eten. Het gratis natuurzwembad (Aubad) naast de camping is schoon en heerlijk zwemwater. Geen verkeersoverlast, Spar supermarkt vlakbij. Wij gingen met de auto naar P+R Heiligenstad in Wenen, vandaar met de metro de stad in. Excursie vanaf de camping met de bus naar Wenen voor stadsrondrit met een gids is een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2017

Mooi!

Knaus caravan,
19-7-2017

Midden in het hoogseizoen en zo dicht bij Wenen. Wat geweldig!

Ze hadden ook nog een pipowagen beschikbaar, die te huur was. Mooie camping, schoon, goed verzorgd. Tentenveldje was op sommige dagen wat vol. Wij stonden daar tegenover, omdat dit dicht bij de pipowagen was, die we hadden gehuurd. Daardoor stonden we op een plek voor campers met onze caravan. Deze plekken zijn wat kleiner, dan de plekken voor de caravans. Mooie omgeving, leuk stadje, mooi bad (ausee) om in te zwemmen. In een goed half uurtje ben je in Wenen. In het museumquartier kun je voor 8 euro per dag parkeren en zo Wenen bezoeken. De camping koste ruim 40 euro per nacht voor 2 volwassenen en een kind. Maar zo dicht bij Wenen is dat eigenlijk niet duur. Restaurant/bar op de camping echt leuk opgezet. Niet goedkoop, maar wel heel gezellig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

buitengewoon

J.Vos
19-9-2016

Meestal is het moeilijk een goede camping te vinden, als je een grote stad (in

dit geval Wenen) wilt bezoeken.Tulln is een goede uitzondering.We waren er

een week en hebben het geweldig gehad.Het terrein alleen al : het lijkt wel

een park met fraaie hoge bomen.Er zijn cirkelvormige veldjes, waar je rondom

een verlicht overdekt middelpunt met aanrecht en water staat.Het stadje is vlakbij

(met zeker vier supermarkten en allerlei winkels).De herinnering aan de

schilder Egon Schiele (hier geboren ) wordt in ere gehouden (via een museum).

Het personeel van de camping is vriendelijk en behulpzaam.Minpunt is dat

het (zeer goed schoon gehouden ) sanitair nogal klein is.

Je kunt te voet naar het stationnetje en bent binnen 25 minuten met trein en

U-Bahn in centrum van Wenen .Er zijn weekkaarten voor trein en stadsvervoer

(per persoon voor éen week 41,20 euro).

In de afwaskeuken zijn elektrische kookplaten en er staat een grote ijskast

(handig voor mensen met een tent ).

Vlak naast de camping loopt het Donau- fietspad en overal zijn fietsroutes.

Gereisd met partner in september 2016

teleurstellend

Arjan
25-5-2016

Wij zijn met ons gezin met twee kinderen in de meivakantie op camping Donaupark geweest.

De camping zelf vonden we tegen vallen. Weinig speelgelegenheid voor de kinderen en mobile home was erg klein, maar wel netjes en schoon.

Camping is verder netjes.

Service bij receptie was ook minder, was zakelijk en niet echt gericht op het welkom laten voelen van gasten.

Wat ons betreft is het een camping om te verblijven als je de omgeving wil verkennen en dagtochten wil maken naar Wenen of andere bezienswaardigheden, wat zeker de moeite waard is in dit deel van Oostenrijk. Wenen is prima bereikbaar met auto, ongeveer half uur rijden. Parkeren aan de rand van de stad bij Parc&Ride en dan verder met de metro.

Wij vinden het geen aanrader voor gezin met kinderen en zeker niet buiten het seizoen, omdat er dan weinig te beleven is. We wisten van te voren dat het dan rustig zou zijn, maar hadden van een vakantiepark meer speelgelegenheid verwacht waar de kinderen zich hadden kunnen vermaken.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Donaupark in Tulln, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Donaupark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.