We hebben een aantal aanbieders voor Tulln voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Tulln voor je op een rij gezet:

Reviews over Tulln

De sfeer van de provincie vlak bij de grote stad

J.Vos,

Gereisd met partner in september 2016

rustig dorpje

Reinald,
    14-7-2014

het dorpje op zich leek leuk toen we er op donderdag door reden, maar toen we op zaterdag er gingen eten was er eigenlijk maar 1 restaurant op het dorpsplein waar je kon eten, het was daar ook erg rustig

Gereisd met partner in juni 2014

Mooie kleine stad

joke,
    9-8-2013

Een erg leuke stad voor een mooie avondwandeling tijdens onze donaufietstocht. Er is een bloemententoonstelling waar we niet zijn geweest maar misschien is die nog leuk voor een dagje blijven. Historie is aanwezig in de vorm van Romeinse resten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Mooie boulevard

M.Samuels,
    12-8-2008

Leuke stad, veel winkels met name aan de Hauptplatz. Leuke terrasjes. Mooie kerken om te bezoeken en uiteraard de expositie van Hundertwasser. Mooie omgeving om te fietsen. Ook voor kinderen een skate-baan + fietsparcours aanwezig.

Gereisd familie in augustus 2008

aanvankelijk een mooie rustige camping, maar met het van

Hermans,
    1-8-2006

aanvankelijk een mooie rustige camping, maar met het toenemen van het aantal gasten (met name grote groepen kanoers/fietsers/franse jongeren) werden de toiletgebouwen minder schoon. Dit vooral door toedoen van sommige mensen die het dan niet zo net nemen.

de camping deed wel haar best om alles zo goed mogelijk weer schoon te maken, maar de overmacht was te groot.

er ligt een mooi rustig (behalve in de weekends) zwemmeer naast de camping.

ideale omgeving voor uitstapjes op de fiets. Ook Wenen is goed te doen op de fiets (eventueel terug per trein)

Gereisd familie in juli 2006
Tulln scoort een 8,7 uit 10, op basis van 13 reviews