WebsiteLink naar websiteWeer vandaag11°1°
8,3

24 reviews over Camping Terrassencamping Traisen in het Nederlands

Fantastische camping. Zonder irritant echtpaar.

R v d Bosch,
12-9-2018

Geweldige camping met rust schoon sanitair heerlijk uitzicht een camping om terug te komen.

Eigenaar ging een week op vakantie en werden vervangen door een ouder echtpaar die daar met caravan vast staan. De vrouw hiervan was irritant en volgde je met haviks ogen heel vervelend. Een type die je vakantie verpest.

Gereisd met partner in september 2018

Als je van levendige Oostenrijkse campings houdt is dit een goede plek. Niet als je een camping in the middle of nowhere zoekt. Veel vaste plaatsen. Plekken aan de dorpskant hebben veel overlast van verkeer op doorgaande weg. Door de vorm vh dal en ligging vd camping is het een soort amfitheater. Alles is hoorbaar. Plekken ad andere kant hebben daar geen last van. Sanitair prima, geen water bij de tenten.

Gereisd met partner in april 2018

Fam.Rossen Wijchen
21-2-2017

Ruime plekken. oud maar erg schoon sanitair. Aardige mensen behulpzaam vriendelijk

Gereisd met partner in juli 2016

Zeer de moeite waard.

A. Meertens
3-9-2016

Deze camping is prachtig gelegen boven het dorp Traisen. De campingeigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Hoewel het sanitair soms wat gedateerd oogt, is deze zeer proper.

De prijzen zijn prima. Als Anwb lid krijg je ook nog 10% korting.

De camping heeft twee verblijfsruimtes waar je, mocht je dit willen, je prettig kunt zitten of eventueel een potje koken.

Op het sfeervolle centrale gedeelte van de camping, met o.a. het zwembad, is een bistro waar je gezellig iets kunt drinken of een eenvoudige versnapering kunt eten.

Wenen is vanuit de camping prima te bereiken.

Een enkele avond/nacht klonk er lawaai van de fabriek in het dal. Andere nachten was het echter heerlijk rustig.

Helaas komen er relatief weinig gezinnen met oudere kinderen naar deze camping. Met een tafeltennistafel, voetbaltafel, trapveldje en een zwembad zouden kinderen zich met elkaar echter uitstekend kunnen vermaken op deze camping. Zeker ook omdat de wifi prima is.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Wij hebben genoten.

Marian van Leur
28-8-2016

Wat hebben we daar toch genoten van een heerlijke vakantie en wat een leuke camping is het.Het is een kleine gezellige camping met aardige eigenaren.Als je iets vraagt aan ze helpen ze je meteen niks is hun te veel.Sanitair ziet er schoon uit,en er is er ook een terras waar je iets kunt drinken en eten.Je kijkt vanaf de plek recht op de bergen en er is er genoeg te doen.

Ook voor kinderen is er genoeg te doen. Er is een kleine speeltuin,een zwembad

en een voetbalveld is er en binnen kun je tafeltennissen en er staat een tafelvoetbal. Ook de omgeving is prachtig en er is genoeg te beleven.

70 kilometer rijden en je zit in Wenen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Mooie terrassencamping

R Schreuder
14-8-2016

Door alle eenvoud een prachtige kleinschalige camping, steile weg naar de camping toe. Vriendelijk ontvangst bij de receptie. Gemoedelijke sfeer op de camping, meerdere vaste gasten. Prachtige plekken, smalle straatjes ook hutten aanwezig. Wij hadden een plek met mooi uitzicht, mochten we zelf uitkiezen. Goed sanitair, warme douches. Broodjes te bestellen via een lijst. Bistro voor een klein hapje ook met vriendelijk personeel. Zwembad (klein) om af te koelen tijdens warme dagen. Wifi bij hotspot rondom zwembad / bistro. Goed uitgangspunt voor meerdere activiteiten in omgeving, bijvoorbeeld de bergen in, abdij van Melk of Wenen. Bij de receptie veel informatie te krijgen.

Gereisd met partner in augustus 2016

terrassencamping met mooi uitzicht

Betsy
2-7-2016

Eind mei hier gestaan, plekje aan de rand met een prachtig uitzicht. Plekjes niet erg groot, maar past. Sanitair prima, 's morgens broodjes bij de receptie. Campingeigenaar vriendelijk. Prima fietsen over fietspad richting St. Polkten en andere kant op via fietspad over oude spoorlijn. Je kunt hier meerdere kanten op. In dorp verschillende supermarkten.

Helling naar camping steil, maar voor fietsers alternatieve route, staat beneden aangegeven.

Veel vaste plaatsen, maar waren niet bewoond toen wij er waren.

Als we hier weer eens in de buurt zijn, zeker terug.

Gereisd met partner in mei 2016

Gezellige familiecamping

karin
15-8-2015

In juli camping Traisen bezocht. Fantastische camping. Vriendelijke ontvangst, we mochten zelf een plaats zoeken. We kozen een prachtige plek aan de rand van de camping. Geweldig uitzicht over het dal. De camping is gezellig. Het zwembad is niet groot maar je kunt er goed zwemmen. Sanitair is gedeeltelijk (toiletten) gedateerd maar schoon. Douches werken op 50 Eurocent munten maar kunnen tijdelijk onderbroken worden. Dan is 4 minuten genoeg. Er zijn diverse soorten broodjes te bestellen welke je 's morgens zelf afhaalt in de gemeenschappelijke ruimte. Betalen doe je achteraf bij het afrekenen. Kortom: prima kleinschalige camping!

Gereisd met partner in juli 2015

vriendelijke en verzorgde camping.

Jandirk
11-8-2015

Op slechts 80 km van Wenen is dit een fraaie en sfeervolle camping. De ligging en het uitzicht is mooi, sanitair prima verzorgd, een handig zwembad, vriendelijke beheerders en een gezellig blokhut-restaurant. Niet alle stacaravans -verspreid over het terrein- zijn even mooi, maar de bewoners (als ze er zijn) zijn vriendelijk en geven je parkeeradviezen voor Wenen.

De ACSI-prijs in het voorseizoen maakt eea nóg aantrekkelijker en voor de paar dagen dat wij er nog in het hoogseizoen waren, werd dezelfde €15,- gerekend!

Traisen is een dorp met de nodige winkels. Er zijn leuke wandelingen te maken vanaf de camping. Ook de treinrit naar Mariazell is aan te bevelen en de kabelbaan vanaf Lillienfeld.

Bij de receptie vind je alle info over wat waar te doen en waar lekker te eten.

Gereisd met partner in juni 2015

...voor een paar dagen....

j.keizer
14-8-2014

Wij zijn naar deze camping gegaan om Wenen te bezoeken. Voor een paar dagen een hele leuke plek om te zijn. Zou er niet voor één of meerdere weken willen staan. Omgeving is gewoontjes, naar Wenen met eigen vervoer heel goed te doen, in een klein uurtje sta je in de binnenstad.

Terug op de camping hebben we een biertje gedronken op het terras van de "Bistro". Heel betaalbaar. Goed sanitair en last but not least, een mooie ruime plek (nr. 10).

Gereisd met partner in juli 2014

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Terrassencamping Traisen in Traisen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Terrassencamping Traisen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.