Camping Wienerwald

7,9

7 reviews over Camping Wienerwald in het Nederlands

Prima uitvalsbasis voor bezoek aan Wenen

Gert,
29-8-2017

Kleine maar gezellige boerencamping. Gastvrij en prima uitvalsbasis om Wenen te verkennen. Binnen 20 min ben je bij het metrostation.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Eenvoudig . Schone rustige camping

B en W Haaksbergen,
8-8-2017

zelf met elek fiets naar Wenen geweest. Terug alleen maar omhoog. Beter is om het openbaar vervoer te gebruiken .bushalte voor camping.

Gereisd met partner in juli 2017

Prima plek voor kort verblijf

Esther
28-8-2016

Rustige camping, schoon sanitair en vriendelijke eigenaar. In de ochtend verse broodjes. De weg langs de camping kan wel voor wat lawaai zorgen. Camping ligt vlakbij de snelweg, heel handig voor de doorreis.

Gereisd met partner in augustus 2016

Prima uitvalsbasis voor Wenen

Elizabeth
2-8-2016

Prettige camping bij boerderij. Rustig, schoon sanitair en vriendelijke en behulpzame eigenaar. Met de auto in 30 min naar parkeergarage Museumsquartier waar je voor 6 eu een hele dag zeer centraal kan staan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prima camping voor bezoek aan Wenen maar verwacht er niet teveel van. Camping ziet er niet heel modern en super verzorgd uit. Maar goed, als je er voor Wenen bent, is dit prima. Naastgelegen weg is hoorbaar maar niet hinderlijk. WiFi, broodjes service en was machine zijn aanwezig. Beetje rommelige camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

boerencamping voor bezoek aan wenen

ruttuh
5-9-2012

Rustige camping in een heel mooi bosgebied. Je bent echt uit de stad, maar binnen een half uur ben je op de Park and Ride in Wenen. Veel betere plek om te staan dan de stadscamping.

Vriendelijke eigenaar, sanitair is schoon, maar wel scheef (ja, je zit scheef op de pot), super broodservice (bakken zelf de broodjes af) en in de buurt fantastische eetgelegenheden.

Gereisd met partner in januari 2012

Boerencamping dicht bij Wenen

Jan
27-6-2012

Boerenfamilie camping tussen de fruitbomen. Soms 's ochtens vroeg al tractoren e.d. die voorbij komen. Verder redelijk rustig in mooie heuvelachtige omgeving. Ontbijtbroodjes, koud bier en frisdrank, ijs en pizza's te koop bij inschrijfkantoortje. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Sanitair schoon. 20km van centrum van Wenen.

Dit was ons 2e bezoek aan deze camping. In 2009 ook al hier geweest.

Gereisd met partner in augustus 2011

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wienerwald in Sulz im Wienerwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wienerwald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.