Camping Stumpfer

Camping Stumpfer
7,4

8 reviews over Camping Stumpfer in het Nederlands

Ideaal voor een bezoek aan Melk

Corina
13-8-2017

Kleine camping aan de Donau. Wij hebben hier 1 nacht gestaan op doorreis. Uitzicht op een kasteel. Sanitair was in orde. Ideaal voor een bezoek aan Melk.

Geen aanrader in het na-seizoen

C.M.v.d.Vlies
19-10-2014

Verouderd sanitair en niet toereikend bij een goede bezetting. 2 dames + 2 heren toiletten. Ik was er met een groep van 40 personen in het najaar (sept) van 2013. De velen gevallen appeltjes werden niet geruimd en waren volop aan het rotten. Daardoor werd het een smerige boel.

redelijke camping

vermeulenr
26-8-2014

redelijke camping voor veel geld. personeel was erg stug. Toen wij er stonden kwam er een wolkbreuk, putjes op de camping zaten verstopt met appeltjes en de camping stond in 10 minuten blank. Sanitair heel erg oud, kwam smoezelig over.

Op doorreis nachtje blijven hangen

May-I
11-6-2014

Prettige camping met vriendelijk personeel. Prima service. Fraai gelegen aan de groene oever van de Donau met zicht op kasteeltje, langs weg van het dorp naar Melk.

Sanitair verouderd, maar zeker geen klachten over schoonmaak.

mooie plaats an de Donau

airforce
31-5-2013

Wij stonden met de camperneus richting Donau. Prachtig maar na een nacht regen en een gezwollen Donau zijn we toch maar vertrokken.

Eigenaarskoppel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Elke morgen verse broodjes in de bar van het restaurant.

Kleine camping, mooi gelegen.

Emiel Verhasselt
28-5-2010

Vriendelijke, gedienstige ontvangst. Plaats genoeg op de camping. Mooi uitzicht op rivier en kasteel. Restaurant is ondermaats : opgewarmde kost.

Mooie camping direct aan de donau met geweldig uitzicht. als je mazzel hebt dan heb je een plekje direct aan de donau. die keren dat we daar geweest zijn was het wel altijd erg vochtig, veel neerslag.

wij gebruiken deze camping regelmatig als doortrek camping

2008

mooi gelegen aan de Donau, geen hinder van scheepvaart of verkeer van de weg. Sanitair goed schoon. Wel elke dag veel aankomende en de volgende dag vertrekkende doortrekkers op een apart veld. Ligging vlakbij de autobahn richting Hongarije Beheerder niet al te vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Stumpfer in Schönbühel an der Donau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Stumpfer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.