9.6FenomenaalScore uit 4 reviews

Westbahnstraße 58, 4300

Wat zeggen bezoekers over

Hotel Restaurant Wallner I contactless check-in

9.6FenomenaalScore uit 4 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

• 9.4
    Hygiëne
    Prijs/kwaliteit

4 reviews

Alles was gewoon geweldig!
Door Claudia H. op 23-06-2023
Alleen gereisd

Het inchecken ging snel, gemakkelijk en helemaal ongecompliceerd. Het personeel was erg vriendelijk en meegaand, wat de eerste indruk alleen maar beter maakte. De kamer waarin ik verbleef was erg schoon en comfortabel. Ik voelde me meteen op mijn gemak en kon me ontspannen. De inrichting was stijlvol en aantrekkelijk, wat de kamer een aangename sfeer gaf. Bovendien was het bed zeer comfortabel, dus ik had een rustgevende nacht. Ik bezocht ook het restaurant van het hotel en werd niet teleurgesteld. Het diner werd geserveerd in de prachtige gastentuin en het eten was erg goed. Het eten was van hoge kwaliteit en de service was uitstekend. Al met al kan ik dit hotel van harte aanbevelen en ik zal zeker terugkomen.

Prima hotel
Door Tilly Verwaal op 06-09-2017
Gereisd met partner

Wij hebben hier 2x overnacht op de heen en terug reis van onze vakantie. Prima kamers. Helaas wordt er niet meer gereageerd op mijn mail. Ben nl iets vergeten en gevraagd wat de kosten zijn om het op te sturen. Helaas worden de laatste 2 mails niet meer beantwoord.

Is een familiehotel
Door heer van den Elzen op 01-10-2012
Zakelijk gereisd

Ligt aan de doorgaande weg tegenover het spoor maar hier heb je geen last van in het Hotel

Heel mooi hotel
Door W. Feron op 19-10-2010
Gereisd met partner

Hotelkamer was voortreffelijk! (zeker voor de prijs!) Het avondeten was goed, vriendelijk personeel alleen het ontbijt was wat karig. Dit weerhoud ons niet om volgend jaar weer (als overnachting tijdens doorreis naar Hongarije) te boeken

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.