Camping Rossatz

8,3

1 review over Camping Rossatz in het Nederlands

In het verleden niet goed

Marc
20-8-2013

In het verleden hier geweest. Toen was het zeker niet tip top. Wel een fantastische omgeving. Maar verwacht niet te veel van de camping.

Gereisd met partner in januari 1996

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
      • SchaduwplaatsenAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rossatz in Rossatz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rossatz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.