Vakantiehuis Haus Annemarie

1 review over Vakantiehuis Haus Annemarie in het Nederlands

mooie kamer, gastvrije mensen

c_branje
20-4-2011

Toen wij er waren, was Haus Annemarie splinternieuw. Prachtige hoekkamer met eigen portaaltje met kapstok. Eigen badkamer met douchekabine, kastje waar je toiletspullen in kon zetten en fohn. Veel betimmerd met hout; houten vloer, stuk houten wand. Het huis ligt aan een doodlopend weggetje aan het eind van het dorp, heerlijk rustig. Krakend verse broodjes bij het ontbijt.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 1994 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Haus Annemarie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Annemarie in Rossatz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Annemarie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.