Camping Aktiv Purgstall

14 reviews over Camping Aktiv Purgstall in het Nederlands

Fantastische camping!Een aanrader!

Hees,
18-6-2018

Active camping Purgstall is een aanrader. Mooie,kleine,goed verzorgde camping met super schoon sanitair en een vriendelijke eigenaar.Zeer gemoedelijk. Elke ochtend heerlijke verse broodjes. Klein Restaurantje zonder menukaart. In overleg met eigenaar ( halve dag vantevoren) biedt hij een aantal keuzemogelijkheden aan en wordt er heerlijk voor je gekookt. Prachtige omgeving voor wandelaars en fietsers. Wij gaan er zeker nog eens terug!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Heerlijke plek

Melissa,
3-8-2017

Echt een aanrader! Nog nooit zulke schone sanitair op een camping gezien. Heerlijk rustige sfeer, ruime plaatsen, leuke zwemvijver en speelruimte.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

super

Fam. Liekens,
3-5-2017

We hebben hier reeds 2 maal verbleven. Steeds een super toffe vakantie gehad. Ontvangst is altijd erg vriendelijk, alsook de kinderen zijn hier koning te rijk. De helft van de camping is speelweide en er is ook een super aangename zwemvijver. Naast de camping is een klein riviertje. Leuk om dammen te bouwen. De eigenaars zijn super vriendelijk en behulpzaam. Staan steeds klaar met raad en daad. Heb je geen zin om te koken, dan kan je mits op voorhand aangegeven, eten in het restaurantje op de camping. Lekker en gezellig. In de omgeving is er enorm veel te doen. Zelf na 2 maal een vakantie van min. 2 weken hebben we hier nog niet alles gezien. Kortom: een super fijne camping. Voor ons een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gemengde gevoelens

Linda de Blonde
15-1-2015

Wij verbleven hier met onze auto + aanhanger + 2 motoren gedurende de hele maand juni in 2014. De stacaravan die we huurden was in abominabele staat en viel van ouderdom uit elkaar. Toch zijn we gebleven vanwege het prachtige weer, de rust en de heerlijke omgeving om motor te rijden. De aanhanger kon achteraan op de camping op een veld staan, auto en motoren dichtbij de caravan. Sanitair top! Leuk feest op 21 juni met een varken aan het spit. De fam. Kaiser was op alle fronten zeer behulpzaam. Uiteindelijk hebben we een flink deel van de overnachtingskosten en consumpties niet hoeven betalen en is ons beloofd dat de stacaravan naar de schroothoop zou gaan. Het dorpje stelt niks voor, dat was wel jammer. Wij kochten een Niederösterreich Karte en hebben daarmee ontzettend leuke dingen in de omgeving gratis kunnen bezoeken. Wij denken, ondanks de vreselijke caravan, met een fijn gevoel aan deze vakantie terug

Gereisd met partner in juni 2014

Super goede tussenstop naar Hongarije

Monique
24-8-2014

Bijzonder vriendelijk ontvangst ondanks late aankomst tijd werd er toch nog een warme maaltijd geserveerd. Staan plaatsen (gras) voorzien van voldoende elektra aansluitmogelijkheden en tevens een waterpunt. Sanitaire echt super!! Op verzoek werd een goed ontbijt geserveerd voor vertrek naar Hongarije. We komen op zeker weer.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Onverwacht duur

M. Dijkstra
17-8-2014

Camping ligt in dorp, hond uitlaten is lastig vanaf de camping. Gehuurde caravan is erg gedateerd en niet schoon. Er worden erg veel lasten berekend, ook als de auto niet op het terrein staat kost dat 7,70 euro per nacht (!) Tentplaatsen zijn vrij klein, wel voldoende schaduw. Voor kinderen klein kinderboerderijtje (achter hek) en speeltuin. Broodjes en ontbijtservice, bediening gaat op z'n gemakje, Twee nachten was ruim voldoende, niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Toen wij hier aankwamen wisten we niet goed wat ons te wachten stond, de laatste beoordeling was van 2012. Maar wat een aangename verrassing, het is een ontzettend mooie camping met ruime plaatsen & het sanitair is heel schoon. Er is een leuke speeltuin en zwemvijver waarin onze zoon zich prima heeft vermaakt. De campingeigenaar is zeer vriendelijk, het kan vreemd overkomen dat de website niet werkt (niet echt van deze tijd) maar ze zijn hier enorm behulpzaam. In de omgeving zijn veel leuke uitstapjes te maken, bij Haubiversum kunnen kinderen zelf aan de slag als bakker, bij Erlebniswelt Mendlingtal is er veel te zien & te beleven en de Erlaufsee is ook een aanrader (neem zwemspullen en waterschoenen mee).Ook uitstapjes naar de plaatsen Melk & Wennen zijn bijzonder mooi. Kortom, teveel om op te noemen en we zijn dan ook echt verbaasd hoe rustig het hier was terwijl het toch echt hoogseizoen was. Als je houdt van rust, ruimte & een mooie omgeving dan is het zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Heerlijke camping om tot rust te komen

J.Brouwer
28-8-2012

Een keurig onderhouden kleine camping met uitstekend schoon en mooi sanitair. Ideale camping voor o.a. een uitstapje naar Wenen en Wachau. De aardige eigenaar legt goed uit hoe je heel gemakkelijk in Wenen komt en daar met openbaar vervoer kunt reizen. Omgeving zeer geschikt voor wandelen en fietsen. Helaas het dorp Prugstall biedt niet veel. Levensmiddelen uitstekend te krijgen. Ieder morgen vers gebakken broodjes in de kantine. Eten is goed. Een echte aanrader voor mensen die rust zoeken of met kleine kinderen op reis zijn. Er is een zwemvijver, een speeltuin, zandbak met veel speelgoed en een prachtig sportveld waar je kunt voetballen, tafeltennissen, volleyballen enz.

Gereisd met partner in augustus 2012

geweldige plek

Wilemien
21-7-2012

Een echte aanrader. Past helemaal in boekje: rustiek kamperen. Mooie ruime plekken, zeer goed sanitair, apart van de plaatsen een grote speelweide voor voetbal, volleybal, en speeltuintje en natuurzwemvijver. Voor kinderen organiseren ze leuke eenvoudige dingen waaronder het meehelpen met voeren van de dieren of presentatie natuurkundeproefjes op zaterdagmiddag. Wenen ligt op ongeveer 1 1/2 uur rijden. In de buurt mooie wandelroutes. Alle positieve dingen die in eerdere recensies worden gezegd zijn waar.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

De ideale camping

Paul Eggink
29-12-2011

Schoon, goede plekken, zorgzame en attente mensen. Een prima plek om tot rust te komen. 's Morgens verse broodjes in een mandje afgedekt met een linnen servet.

Gereisd met partner in juni 2011

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aktiv Purgstall in Purgstall, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aktiv Purgstall zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.