Camping Aktiv Purgstall

16 reviews over Camping Aktiv Purgstall

• 2018
    8Hees18-06-2018

Fantastische camping!Een aanrader!

Active camping Purgstall is een aanrader. Mooie,kleine,goed verzorgde camping met super schoon sanitair en een vriendelijke eigenaar.Zeer gemoedelijk. Elke ochtend heerlijke verse broodjes. Klein Restaurantje zonder menukaart. In overleg met eigenaar ( halve dag vantevoren) biedt hij een aantal keuzemogelijkheden aan en wordt er heerlijk voor je gekookt. Prachtige omgeving voor wandelaars en fietsers. Wij gaan er zeker nog eens terug!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

9Fam. Liekens03-05-2017

super

We hebben hier reeds 2 maal verbleven. Steeds een super toffe vakantie gehad. Ontvangst is altijd erg vriendelijk, alsook de kinderen zijn hier koning te rijk. De helft van de camping is speelweide en er is ook een super aangename zwemvijver. Naast de camping is een klein riviertje. Leuk om dammen te bouwen. De eigenaars zijn super vriendelijk en behulpzaam. Staan steeds klaar met raad en daad. Heb je geen zin om te koken, dan kan je mits op voorhand aangegeven, eten in het restaurantje op de camping. Lekker en gezellig. In de omgeving is er enorm veel te doen. Zelf na 2 maal een vakantie van min. 2 weken hebben we hier nog niet alles gezien. Kortom: een super fijne camping. Voor ons een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 7Linda de Blonde15-01-2015

Gemengde gevoelens

Wij verbleven hier met onze auto + aanhanger + 2 motoren gedurende de hele maand juni in 2014. De stacaravan die we huurden was in abominabele staat en viel van ouderdom uit elkaar. Toch zijn we gebleven vanwege het prachtige weer, de rust en de heerlijke omgeving om motor te rijden. De aanhanger kon achteraan op de camping op een veld staan, auto en motoren dichtbij de caravan. Sanitair top! Leuk feest op 21 juni met een varken aan het spit. De fam. Kaiser was op alle fronten zeer behulpzaam. Uiteindelijk hebben we een flink deel van de overnachtingskosten en consumpties niet hoeven betalen en is ons beloofd dat de stacaravan naar de schroothoop zou gaan. Het dorpje stelt niks voor, dat was wel jammer. Wij kochten een Niederösterreich Karte en hebben daarmee ontzettend leuke dingen in de omgeving gratis kunnen bezoeken. Wij denken, ondanks de vreselijke caravan, met een fijn gevoel aan deze vakantie terug

Gereisd met partner in juni 2014

• 7M. Dijkstra17-08-2014

Onverwacht duur

Camping ligt in dorp, hond uitlaten is lastig vanaf de camping. Gehuurde caravan is erg gedateerd en niet schoon. Er worden erg veel lasten berekend, ook als de auto niet op het terrein staat kost dat 7,70 euro per nacht (!) Tentplaatsen zijn vrij klein, wel voldoende schaduw. Voor kinderen klein kinderboerderijtje (achter hek) en speeltuin. Broodjes en ontbijtservice, bediening gaat op z'n gemakje, Twee nachten was ruim voldoende, niet voor herhaling vatbaar.

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 10J.Brouwer28-08-2012

Heerlijke camping om tot rust te komen

Een keurig onderhouden kleine camping met uitstekend schoon en mooi sanitair. Ideale camping voor o.a. een uitstapje naar Wenen en Wachau. De aardige eigenaar legt goed uit hoe je heel gemakkelijk in Wenen komt en daar met openbaar vervoer kunt reizen. Omgeving zeer geschikt voor wandelen en fietsen. Helaas het dorp Prugstall biedt niet veel. Levensmiddelen uitstekend te krijgen. Ieder morgen vers gebakken broodjes in de kantine. Eten is goed. Een echte aanrader voor mensen die rust zoeken of met kleine kinderen op reis zijn. Er is een zwemvijver, een speeltuin, zandbak met veel speelgoed en een prachtig sportveld waar je kunt voetballen, tafeltennissen, volleyballen enz.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Wilemien21-07-2012

geweldige plek

Een echte aanrader. Past helemaal in boekje: rustiek kamperen. Mooie ruime plekken, zeer goed sanitair, apart van de plaatsen een grote speelweide voor voetbal, volleybal, en speeltuintje en natuurzwemvijver. Voor kinderen organiseren ze leuke eenvoudige dingen waaronder het meehelpen met voeren van de dieren of presentatie natuurkundeproefjes op zaterdagmiddag. Wenen ligt op ongeveer 1 1/2 uur rijden. In de buurt mooie wandelroutes. Alle positieve dingen die in eerdere recensies worden gezegd zijn waar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 10Paul Eggink29-12-2011

De ideale camping

Schoon, goede plekken, zorgzame en attente mensen. Een prima plek om tot rust te komen. 's Morgens verse broodjes in een mandje afgedekt met een linnen servet.

Gereisd met partner in juni 2011

• 10Sylvia en Cor Olischlager17-06-2010

Super camping

In een woord fantastisch, wat een prachtige camping. Je moet het zelf ondervinden, alles is perfect. Ook ideaal als doorgang om even tot rust te komen.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2010

• 9s02-08-2008

supercamping

zeer schoon; uitmuntend sanitair; zeer vriendelijk; zeer rustig; prima zwembad in omgeving; mooi wandel- en fietsgebied;

Gereisd met familie in juli 2008

• 10Karin06-04-2008

Ik zag dat er nog geen beoordelingen bij deze camping stonden en dat kan dus niet. Ik was daar met man en dochter in de zomer van 2007 gedurende een week. Het mooiste weer van de wereld, maar wat een prima camping ook! De eigenaar met vrouw en zoon runnen de camping en zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben enkele fietsen die gratis gebruikt kunnen worden. Het sanitair is helemaal top: ziet er prachtig uit en is kraakhelder. De plekken zijn ruim en voorzien van mooi onderhouden gras. Al zijn er maar twee kinderen op de camping: elke dag wordt er wel wat georganiseerd. Heb je iets nodig en KAN de eigenaar je helpen, dan zal hij dat zeker doen. Er is een klein zwemvijvertje, alleen om even te verfrissen. Is leuk aangelegd en er is een grote ligweide met wat ligbedden en stoelen. Ook een groot sportveld hoort bij de camping. Als je op het gezellige terrasje wilt eten kun je 's morgens opgeven wat je wilt eten: dan wordt dat die dag gehaald en door de eigenaar zelf bereid. TOP

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met familie in juli 2007