Sorteren

Reviews over Pressbaum bei Wien

prima hotel buiten Wenen

Liekem
    11-6-2012

Ontvangst van groep goed voorbereid. Kamernummers lagen klaar. Zeer vriendelijke receptionist. Hotel ligt wel aan doorgaande weg, waardoor er wat geluidsoverlast was aan straatzijde.Mooie kamers, waarvan sommige met sauna. Prima eten. Voor dieetwensen kwam kok overleggen.

Bij weggaan kwam gastvrouw in bus gedag zeggen en bleef uitzwaaien!

rustig gelegen op berg

Michael Makaaij
    9-9-2011

Boerderij met fruhstuckspension, buiten het dorp Pressbaum gelegen op helling.

Kleine kamer met douche, wc en tv. Ontbijtruimte is eerst een cefeetje geweest. Kan men s'avonds ook terecht. Om van hieruit Wenen te bezoeken is dit ideaal. Auto in het dorp parkeren bij het staion en met de trein naar Wenen, daar met de metro verder. Voor 2 dagen een 48uurs kaart genomen en je komt door heel Wenen. Info bij de almstuberl is er genoeg

Keurig en gezellig hotel

Petra
    12-8-2008

Keurig hotel, vlakbij het centrum van Wenen. De afstand van het hotel naar het centrum is met de auto of de trein zeer goed te doen.

De omgeving is zeer mooi.

De kamers in het hotel zien er keurig uit en het eten is erg lekker met veel variatie. Overigens is de prijs voor het eten erg laag.