Hotel Zur Post

4 reviews over Hotel Zur Post in het Nederlands

Heel gezellig

J.Woudenberg,
4-2-2018

Mooie omgeving, lekker eten.

Gereisd met partner in september 2017

Mooi gelegen; fijn hotel

Henk
11-8-2010

Goed gelegen hotel in de dorpskern. De Stiftung is uitstekend bereikbaar; vanuit onze kamer 's avonds een betoverend uitzicht op dit klooster. Kamer onder het dak wat somber en niet al te groot. Een aparte fietsenstalling en voortreffelijk eten maake echter alles goed

Gereisd met vrienden in mei 2010

Dit hotel is een echte aanrader! Mooi gelegen in het midden van de stad, in een oud maar ook heel comfortabel gebouw, van alle gemakken voorzien. Vanaf het terrasje voor het hotel een schitterend uitzicht op het Stift. Het hotel ademt service, gastvrijheid en vakmanschap. Het diner gebruiken op het van parasols voorziene binnenterras is een bron van genieten. Ook de plaats Melk zelf is een bezoek meer dan waard, niet alleen aan het Stift maar ook in het stadje is meer dan voldoende te zien. Leuke en af en toe ook steil klimmende Gassen, de brug over naar een zijtak(je) van de Donau en vooral niet te vergeten een rondvaart over de Donau. Hier krijg je het echte vakantiegevoel.

Gereisd met partner in Sat Jul 25 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

2008

Fietsen langs de Donau

Traveller
8-7-2008

Melk is niet al te groot maar "Stift" trekt overdag veel bezoekers. Bussen/auto's worden uit centrum geweerd. Hotel straalt iets uit en heeft bij mooi weer een prachtig binnenterras voor ontbijt/diner. Ontbijt en maaltijden bij HP verzorgd en van meer dan goede kwaliteit. Diverse arrangementen met extra's zoals gratis boottocht naar Krems en treinkaartje naar Grein mogelijk. Voor fietsliefhebbers verstrekt Hotel gratis nieuwe en uitstekende fietsen. Fietsen langs de Donau is ons (ouder echtpaar) zeer goed bevallen. Fietsen mogen met boot en trein mee. Kamer/badkamer goed.Bij langer verblijf parkeerruimte beschikbaar. Garage tegen betaling. Donau en omgeving per fiets verkennen aanbevelingswaardig.

Gereisd met partner in juni 2008

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zur Post in Melk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zur Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.