Hotel Stadt Melk

Hotel Stadt Melk

Kleine hotelsWeer vandaag23°5°

We hebben een aantal aanbieders voor Stadt Melk voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Stadt Melk in het Nederlands

goed hotel in geweldige plaats

gerard en bert
27-11-2009

prima hotel. Op terugreis uit Hongarije hier overnacht aan de voet het Stift Melk. Prima kamers, goed ontbijt. Wij kwamen 's aovnds redelijk laat aan maar konden toch nog gebruik maken van restaurant. Prima verblijf

Gereisd met partner in september 1998

• Soort gerechtenLunchpakketten

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stadt Melk in Melk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stadt Melk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.