Camping Melk

7 reviews over Camping Melk in het Nederlands

Waardeloos, vermijden.

Marc
12-9-2016

Een grasveld, ongemaaid, een verloren electrokast, waarvan een deel niet werkt, verloren waterkraan en een enkele lantaarn, die uiteraard niet aan gaat. Dan de straat over naar de keet die het woord sanitaire voorziening niet eens mag hebben, en je hebt een perfect beeld van waar je terecht bent gekomen. Wij waren de enige met een auto-caravan combinatie, de rest was een verloren zwervers busje, en een viertal (Oost?) europese gezinnen op fiets tour. In het hoog seizoen!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Zeer onvriendelijk en niet schoon.

eliza
30-6-2012

De camping ligt in een mooie omgeving en prachtig aan het water. De eigenaar was zeer onvriendelijk, eerst al bij het toewijzen van een plekje en later bleek hij ook de regels van de Acsi campings waar hij zelf ook onder valt, aan zijn laars te lappen. Zo betaalden we 24,80 euro i.p.v. 15,00 euro en hij had daar "scheisse an" (zijn eigen woorden). Wij, 2 echtparen, hebben zoiets nog nooit meegemaakt en zijn dan ook na 1 nacht weer vertrokken.

Gereisd met partner in mei 2012

Deze camping adviseer ik aan niemand en wij komen er ook nooit meer terug !! We zijn er net vanochtend vertrokken omdat we er niet langer wilden staan. Het stadje Melk is zeker de moeite waard en een bezoek aan de Stiffkirche ook. Wat anderen ook al schreven het sanitair is ronduit smerig. Bij de heren komen w.s ook 's nachts de buschauffeurs douchen omdat die moeten wachten tot die busladingen zijn gedropt want daar is het nooit schoon.Bij de dames was de douche 's ochtends "redelijk" maar ze zijn erg oud. De toiletbril spande de kroon, die zat onder de poep gesmeerd.

Gereisd met partner in juli 2011

de overkant is rustiger

R.R.
25-6-2010

We wilden naar deze camping om Melk te bezoeken. Het teken van de camping staat op het bruggetje tegenover de toegang tot het stadje. Volgens mijn GPS moest ik hier over. Maar... de brug is afgesloten voor auto's. Ook de detailkaart van internet bood geen andere toegang. We zijn dan naar de camping van Emmersdorf gereden, aan de overkant van de Donau. Een rustige camping en van daaruit met de fiets naar Melk is geen probleem. 's Anderendaags zijn we met de fiets langs de camping van Melk gekomen: het was daar erg druk in de buurt. En we hebben ook het 2de bruggetje (dat voor auto's) gevonden: 200 m. naar rechts (kijkend naar het water), niet aangegeven langs de grote weg...

Gereisd met partner in juni 2010

prima doorreis camping

Edgar
20-5-2010

wij waren op doorreis, hebben heerlijk rustig gestaan maar dat is logisch in Mei. of dat ook in het hoogseizoen zo is is maar de vraag.

leuke plek met een mooi restaurant bij de aanleg plaatsen van de rondvaartboten naar wenen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2010
2007

sanitair zeer slecht (oud en vies ) bespaar de details camping licht aan de donau waar ook de grote boten met touristen wordt gelost 24 uur per dag veel lawaai eten moet je in het stadje melk doen op camping niet lekker voor de kinderen niets te doen stiff was heel mooi zeker de moeite waard om te gaan kijken fietsen langs de donau verveeld gouw niets te zien alleen water en aan de andere kant bomen

Gereisd met vrienden in juni 2005

of sanitair elke dag wordt gereinigd is twijfelachtig. Douchebakken die niet goed doorlopen. Haren erin. Urinoirs die niet doorlopen. Geen mogelijkheid chemisch toilet te legen, dit moet op een gewone WC pot.Dure "brötchen"service ( 50 ct per broodje)

Gereisd anders in juli 2007

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Melk in Melk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Melk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.