Appartement Ferienwohnung Haske-Cornelius

AppartementWeer vandaag33°14°
Appartement Ferienwohnung Haske-Cornelius

1 review over Appartement Ferienwohnung Haske-Cornelius in het Nederlands

Een plek om echt tot rust te komen

Peter
23-9-2010

Het appartement is op een boerderij, welke is gelegen bovenop een heuvel

Het uitzicht is zeer mooi.

Een zeer ruim appartement en Wenen op ongeveer 50km is makelijk te bereiken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ferienwohnung Haske-Cornelius in Maria-Anzbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ferienwohnung Haske-Cornelius zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ferienwohnung Haske-Cornelius scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.