Hotel Wachauerhof ****

Weer vandaag2°-2°

5 reviews over Hotel Wachauerhof in het Nederlands

Goed hotel

Sedmak, 7-8-2016

Ligging fantastisch. Personeel aan de receptie chagrijnig, bediening in restaurant/café zeer vriendelijk en behulpzaam.

Kamer met balkon aan de Donau kant maar onder het dak met schuine kanten zodat met opstaan uit bed je het hoofd stoot tegen de binnenkant van de dakkapel.

Mooie plek, direct aan de Donau

albert, 29-8-2011

Een prima hotel, met zeer vriendelijk personeel. Dineren en ontbijten met uitzicht op de Donau! Geweldig!

De kamer was wat klein en uitzicht op de achterkant (parkeerterrein en treinstation) , maar ongetwijfeld komt dat, omdat we fietsten langs de Donau en maar 1 nacht bleven. De kamers aan de voorkant lijken mij een aanrader.

nooit meer

emmy, 30-9-2009

hotel oogt mooi, maar er zit veel verschil welke kamer je krijgt. Wij hadden een heel klein kamertje, een kast met een gordijn ipv deuren. wij hadden een fietsvakantie dus bleven maar 1 nacht, er was echter geen plaats om je koffer open te leggen. Personeel ZEER onvriendelijk, we bleven maar 1 nacht, dus niet zeuren!

Wel de volle mep betalen! Beslist geen aanrader, er zijn veel leukere dorpjes waar ze wel gemoedelijk zijn. Tevens was het ontbijt ook erg karig voor een vier sterren hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Wachauerhof voor je op een rij gezet:

Dit hotel is maar een kloein uurtje rijden van Wenen. Mooi gelegen aan de oever dan de Donau. Vriendelijk personeel een zeer aangename tuin waar men in de zomer in de schaduw rustig kan eten en nagenieten. De kamer wasnetjes, maar aan de kleine kant.

topper

r.reijnders, 3-8-2008

geweldig goed hotel,vriendelijke bediening,goed van eten en drinken.

We hebben een aantal aanbieders voor Wachauerhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wachauerhof in Marbach a.d. Donau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wachauerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wachauerhof scoort een 7.6 uit 10 op basis van 6 reviews.