Camping Marbach Freizeit Zentrum

6,7

5 reviews over Camping Marbach Freizeit Zentrum in het Nederlands

Wij stonden een week op deze camping en dat wil dus zeggen dat het prima was. Het sanitair is goed en voldoende en wordt iedere dag schoon gemaakt. De vriendelijke beheerder komt elke ochtend en avond voor een paar uur. De camping ligt pal aan de Donau en vlakbij Marbach waar, mogelijk door de bouw van damwanden tegen overstroming, weinig te beleven valt. Er is een kleine super/bakker.

De review van 2015 gaat vooral over het vele verkeerslawaai; het lijkt me logisch dat wanneer je naast de Donau kampeert dat er boten zijn..Verder, je zit in een dal en daar leggen ze dan natuurlijk ook het spoor en de weg aan, net zo makkelijk. Wij vonden dat lawaai wel erg meevallen. Tja en dan die haan....wel jammer die hebben we gemist. Wel veel "last" van het ruisen van blad als het waaide...

Buiten de Acsi kortingperiode vrij duur voor wat er geboden wordt.

(overigens liggen veel campings in de Wachau naast de doorgaande weg en de Donau dus zal het lawaai daar hetzelfde zijn)

Gereisd met partner in mei 2017

Fijne doorgangscamping

Joh. Van Asselt,
28-5-2017

Wij vonden het een prima camping en ondanks de Eriba met hefdak geen last gehad van lawaai. Toiletten schoon en netjes, goede plaats en vriendelijke eigenaar. Ja, hij was er niet de hele dag maar je kon je spullen neerzetten. Wij zouden een tweede keer weer gaan overnachten op onze reis naar Hongarije.

Gereisd met partner in mei 2017

Wat een lawaai

Jan
15-8-2015

Als je overweegt om naar deze camping te gaan dat moet je tegen een heleboel herrie kunnen. Je hebt last van verkeer over de weg, water en spoor dag en nacht. Ook zijn er kraaiende hanen die om 4.00 uur s ochtends al beginnen. Het is een prima camping voor campeerders die op doorreis zijn. Ook de prijs vind ik aan de hoge kant.

Gereisd met partner in augustus 2015

Overnachtingscamping

dirk knoeff
15-9-2013

Camping Marbach aan de Donau is hoogstens een doorgangscamping te noemen, we betaalden (2pers) voor 1 nacht €19.08 inkl ACSI korting. Ligt direct aan doorgaande weg en een trein aan de andere kant van de Donau (veel verkeerslawaai). Sanitair is goed. Eetgelegenheden genoeg in de omgeving, ook een hele goede pizzeria. Het mooie aan deze camping is dat het direct aan de Donau ligt.

Gereisd met partner in september 2013

Doorreiscamping zonder meer

Belgisch koppel
24-9-2011

De 4* sterrencamping is geen 4* waard. Degelijke doorreiscaming maar ook niet meer.

De receptieman of eigenaar was slechts een paar uur per dag aanwezig. Het mannensanitair had een walgelijke geur. We zouden er zeker niet langer dan 1 nacht verblijven.

Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Marbach Freizeit Zentrum in Marbach a.d. Donau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Marbach Freizeit Zentrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.