Vakantiepark Königsleitn

• Activiteiten8,3
  • Onderkomen7,9

4 tips over Vakantiepark Königsleitn

Wim, 6-11-2014
Wandelingen, bezoek aan Tsjechië, zwemmen in het meer
Rosalie, 24-7-2014

In Gmund is een mooi natuurgebied met wandelroutes en dit geldt ook voor Heidenreichstein. Hier staan ook overal bordjes bij met informatie over wat je ziet.

De hond kan ook heel goed mee, lekker wandelen en zwemmen. En is ook in de dorpjes en parken, aangelijnd, overal welkom.

Mireille Stuart, 18-8-2013
Praag hebben we als stedentrip aan onze vakantie geplakt, omdat die afstand ons net te groot was voor één dag.

We hebben een aantal aanbieders voor Königsleitn voor je op een rij gezet:

Heleen Pruis-Damminga, 10-7-2013
Jammer dat er in de appartementen geen mogelijkheid is om te internetten, daarvoor moet je naar het hoofdgebouw. Sommige appartementen zijn wat donker, maar men is bezig dit aan te passen.

We hebben een aantal aanbieders voor Königsleitn voor je op een rij gezet: