We hebben een aantal aanbieders voor Litschau voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Litschau voor je op een rij gezet:

Reviews over Litschau

• 7jacqueline04-08-2015

fijn voor natuurliefhebbers en fietsers

het gebied heeft veel natuur, oude burchten en kastelen. Voor een familievakantie met (kleine) kinderen is het leuk voor 1 of 2 weken max. Voor de wat oudere kinderen wellicht wat saai want s'avonds is er weinig te doen. Voor fietsliefhebbers (trackers, mountainbikers) is het geweldig. Vlakbij Tjechie waar ook een enorm scala aan fietsroutes zijn uitgezet. De sfeer in het algemeen is wat sober vind ik persoonlijk, maar dat strookt ook met de ligging op de kaart ;-)

• 6Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur
    • 7Cultuur

juli 2015

• 7Rosalie24-07-2014

Rustig, knus dorpje

Het is een klein, rustig dorpje met veel oude mensen. Ze zijn wel allemaal heel vriendelijk en er is toch alles te koop. Het is er overal zeer netjes onderhouden en brandschoon. In de zomer zijn er allerlei dorpsactiviteiten dan loopt iedereen uit en is de sfeer gezellig. Er zit een heel goed restaurantje waar de hond ook mee mag en meerdere kleine cafeetjes.

• 10Zorg voor natuur
    • 4Cultuur

Gereisd in juli 2014

• 7Mireille Stuart18-08-2013

Eenvoudig dorp in mooie en afwisselende omgeving

De regio rondom Litschau heeft veel te bieden voor wie rust en ontspanning in de vorm van wandelen, fietsen, golfen etc. zoekt. Voor wie bereid is 1 á anderhalf uur te rijden is er ook veel moois te zien in Tsjechië en Oostenrijk. Wenen is de rit van twee uur zeker waard.

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

juli 2013

• 8Heleen Pruis-Damminga10-07-2013

Fantastische , rustige, mooie plek

Uitstekende bestemming voor rustzoekers en golfers. Zeer veel golfbanen in de buurt en zelfs een par 3 baan naast het park

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in juni 2013

• 7Bos21-05-2013

Rust, ruimte, schone lucht vind je in Litschau

Verwacht geen toeristisch dorp. Er zijn winkeltjes een supermarkt, slager/bakker en restaurants. Wenen en Praag zijn binnen 2 uur te bereiken. De wegen daar naartoe zijn prima en je ziet richting Wenen wat meer van het Waldviertel. Er zijn veel kleine meertjes (grote visvijvers) Ben je vroeg, dan zie je veel herten. Verwacht geen bergen. Je vindt hier een glooiend landschap.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in juli 2012

• 9janssen30-07-2012

Top vakantie gehad

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie in litschau. Een heerlijke plek als je niet van het massatoerisme houdt. Een mooi onderhouden en kleinschalig park. Mooie en verzorgde huisjes. Geen gebrek aan badhanddoeken en keukendoeken. Maar ook belangrijk de bedden waren gewoon goed. Nu hadden wij niet het mooiste weer maar hebben ontzettend genoten van de omgeving. Kinderen h 8 en 10 jaar hebben zich heerlijk vermaakt in de speeltuin met giga springkussen en op de tennisbaan. Het zwembad in litschau was dicht maar wat verder in Gmund ligt een heel mooi zoutwaterbad, ook de verschillende uitkijktorens in mooie natuurgebieden waren geweldig. Zijn ook nog bij een kinderparadijs geweest nou dat was het minste daar konden onze kinderen zich niet echt vermaken. Een ritje op de ministoomtrein viel tegen. En voor een ritje op de tractor liepen ze ook niet meer echt warm voor. Maar voor jongere kinderen wel erg leuk. Ook zijn wij 2 dagen in praag geweest wat goed te doen is voor kinderen.

juli 2012

• 8Corrie Arreman05-10-2009

Heerlijk om vakantie te vieren

We hadden een heel gezellig huisje met een normaal terras waarop een picknick tafel met bankjes stond en waarbij er kussens aanwezig waren. Rond het terras was veel groen. Het huisje was licht en vrolijk ingericht. Prachtige omgeving, zowel om te wandelen als om te fietsen. Een prachtig meer er bij waar je leuk op kan varen, waterfietsen of een electrobootje Wat ook leuk is, is de golfbaan naast het park. Ook als niet golfer mag je daar een ronde lopen. Wil je s'avonds gaan stappen dan zit je er verkeerd. Wel genoeg eettentjes in het stadje.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2009

• 10Jason17-07-2009

Een Prachtplek

een mooi dorpje met een wijde omgeving, evt ook nog een potje te golfen

• 10Omgeving

Gereisd in juli 2009

• 9Fam berger25-03-2009

fijn gebied, mooie omgeving,lekker golven

Voor de vakantieganger die rust wilo maar ook 'n doe vakantie is het hier aangenaam verblijven, lekker eten, mooie stadjes/dorpjes bekijken, voor elk wat wils, wij waren in iedergeval in ons nopjes in Litschau

• 10Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in maart 2008

• 5colinda24-12-2008

Nooit maar dan ook NOOIT MEER!!!!

We hadden vakantie geboekt park Konigsleitn. Echt vreselijk, een 6-epersoons huisje. 2 kookpitjes, hele kleine koelkast, een slaapbank waar je vanzelf een hernia van krijgt. overdag moet je het licht aanhebben anders is het gewoon donker. balkon van 1 diep bij 3 breed. je kunt dus nooit gezellig tegenover elkaar zitten, ook daar weer heerlijke hernia stoeltjes aanwezig met een voor de oorlogs tafeltje. Verder zit je overal ver vanaf. Wenen is toch ruim 7 kwartier rijden als je geluk hebt....... En ga zo maar door.

• 5Sfeer in stad
    • 4Omgeving