We hebben een aantal aanbieders voor Litschau voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Litschau voor je op een rij gezet:

Reviews over Litschau

fijn voor natuurliefhebbers en fietsers

jacqueline
    4-8-2015

het gebied heeft veel natuur, oude burchten en kastelen. Voor een familievakantie met (kleine) kinderen is het leuk voor 1 of 2 weken max. Voor de wat oudere kinderen wellicht wat saai want s'avonds is er weinig te doen. Voor fietsliefhebbers (trackers, mountainbikers) is het geweldig. Vlakbij Tjechie waar ook een enorm scala aan fietsroutes zijn uitgezet. De sfeer in het algemeen is wat sober vind ik persoonlijk, maar dat strookt ook met de ligging op de kaart ;-)

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Rustig, knus dorpje

Rosalie
    24-7-2014

Het is een klein, rustig dorpje met veel oude mensen. Ze zijn wel allemaal heel vriendelijk en er is toch alles te koop. Het is er overal zeer netjes onderhouden en brandschoon. In de zomer zijn er allerlei dorpsactiviteiten dan loopt iedereen uit en is de sfeer gezellig. Er zit een heel goed restaurantje waar de hond ook mee mag en meerdere kleine cafeetjes.

Gereisd Anders in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Eenvoudig dorp in mooie en afwisselende omgeving

Mireille Stuart
    18-8-2013

De regio rondom Litschau heeft veel te bieden voor wie rust en ontspanning in de vorm van wandelen, fietsen, golfen etc. zoekt. Voor wie bereid is 1 á anderhalf uur te rijden is er ook veel moois te zien in Tsjechië en Oostenrijk. Wenen is de rit van twee uur zeker waard.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rust, ruimte, schone lucht vind je in Litschau

Bos
    21-5-2013

Verwacht geen toeristisch dorp. Er zijn winkeltjes een supermarkt, slager/bakker en restaurants. Wenen en Praag zijn binnen 2 uur te bereiken. De wegen daar naartoe zijn prima en je ziet richting Wenen wat meer van het Waldviertel. Er zijn veel kleine meertjes (grote visvijvers) Ben je vroeg, dan zie je veel herten. Verwacht geen bergen. Je vindt hier een glooiend landschap.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top vakantie gehad

janssen
    30-7-2012

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie in litschau. Een heerlijke plek als je niet van het massatoerisme houdt. Een mooi onderhouden en kleinschalig park. Mooie en verzorgde huisjes. Geen gebrek aan badhanddoeken en keukendoeken. Maar ook belangrijk de bedden waren gewoon goed. Nu hadden wij niet het mooiste weer maar hebben ontzettend genoten van de omgeving. Kinderen h 8 en 10 jaar hebben zich heerlijk vermaakt in de speeltuin met giga springkussen en op de tennisbaan. Het zwembad in litschau was dicht maar wat verder in Gmund ligt een heel mooi zoutwaterbad, ook de verschillende uitkijktorens in mooie natuurgebieden waren geweldig. Zijn ook nog bij een kinderparadijs geweest nou dat was het minste daar konden onze kinderen zich niet echt vermaken. Een ritje op de ministoomtrein viel tegen. En voor een ritje op de tractor liepen ze ook niet meer echt warm voor. Maar voor jongere kinderen wel erg leuk. Ook zijn wij 2 dagen in praag geweest wat goed te doen is voor kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Litschau scoort een 7,9 uit 10, op basis van 14 reviews